Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

HAG elders reject Jubbaland proposed state and call for the dismantlement of Raskambooni group

Of course Puntland has a stake in there, the Jubbaland delegation are in Garowe as we speak and Puntland consulted and their input taken on board, mase news-kaas maadan arkin wali waan soo galiyaa, let know - I will post it.

Also IGAD is the super power of the region and has an input but poor secessionists are small, insignificant, a mere spectators that can have but only their opinion.

You didn't get it if IGAD is involved Ethiopia Kenya Uganda Djibouti Than why are you raising you're eye brows when i make a comment on this issue IGAD and the Xaaji have the same opinion a federal state for the people . But because the region is diverse its hard to achieve so lots consulting needs to happen before a state can be established. And HAG are one of the major stake holders like DAG. But Puntlanders have little to say about Kismayo. How can one federal state interfere creating a federal state for another state that's the job of the government.

When it comes to Kismayo issue , Xaaji Xunjuf's fear of another Puntland emerging from the South is inching ever closer to fruition. Alas, the fickle Xaaji feels powerless to stop that block's march---other than posting Ahmed Dirie news.

Xiinfaniin there will not be a Puntland in Kismayo one simple reason the army of Somalia is in Kismayo along with the Kenyans. People will not get the chance to establish an autonomous state. From day one the government will control Jubbaland when it established.

XX, ask Fowsiya , the ethnic Somali-lander minister in Mogadishu, if you dont believe what you read in the news. JL is coming.Get ready for it waryaa. Haddaad boos uga baahantahay meesha la hadal nuune asagaa cariish fargaas ah ku lahaaye

Wadani   

metta;912164 wrote:
HAG are not evil people. HAG are people of Somalinimo. In August, why did thousands of HAG support Farmaajo who is a DAG person? Tell me why. HAG are good people who believe in Somalinimo. I will tell you who is against peace and stability. The people who were protesting President Xasan Sheikh Mohamuud and his government in Minnesota last week over clan reasons. I never ever remember HAG people protesting a president who was miskeen and didn't do anything wrong at all and was not warlike or unfair. They always showed their support for him even if he didn't deserve it. Even HAG got angry at the last president in 1989. Not earlier. HAG likes to make things work. HAG are for Somalinimo. HAG are understanding

HAG is for peace, admin and stability. We are the only people who go into the streets and support a person who is not part of the clan. Never in my life have I seen a DAG person do that for a HAG. Never. Its only HAG who does these things.

You need to look and understand the reality my friend. HAG is your friend. HAG is not your enemy. HAG tries to unify all Somalis.

+1000

nuune   

Xiin, lool Cariish Fargaas ah, ma Xaaji xeyraan baa kuu yaqanao macnaha Fargaas, haduu Cariish yaqaano ayuu nasiib leeyahey!

Xiin, waa dhaweed baan Jarrati iyo Hargeelle joogey, hade caano geel kii ahaa waan soo dhameeyey dhulkuna doog buu ahaa, roobkiibaa markaa qaadey, hilib geelna iskaba daa, ari isagu habeen dhaaf baa la ii qalayey, anoo waxaan soo noqdey sidii goodir u bidhaamayo muuqaal ahaan, intaan naaxey hadana orod ku darsadey, orodkeygana u kala lugeeyey hargeelle iyo jarrati, Afdheer oo dhan ayaan cagta soo mariyey, markii iigu danbeysey anoo askari hal xidigle ahaa oo ka tirsansaa xerada saban-sabanka ayaan tagey, mar kaloon saddex xidigle ahaa laakin la igala noqdeyna darajadaas waan tagey, xerada Hiilweyne ayaan joogey markan.

Ps: Hadaan awoodo inaan Kismaayo ka raro the current location and shift it to some other places, I would have done so, powerkaas hadaan lahaan lahaa Kismaayo dhan ayaan rari lahaa macal dakadeeda eeliboodhkeeda etc, si bal aan u aamusiino qeelada ka soo yeereyso meelaha qaarkood, laakin hadhowna waxey oranayaan in naloo soo raro maan rabinee halkeeda ayaan ku rabnaa iney noo joogto oo dhulkeena ama deegaankeena yaan la keenin Kismaayo(hadaad sheegatey Kismaayo oo loo soo rarey deegaanadaada maxaad ku diidi so double standard ma ahan), oo soo adiga Kismaayo un maadan rabin sey tahey u qaado, waatan, ee qaado, murankaba ha yaraado, dhibkaba ha dhamaado, mushkilaba ha la waayo, jahwareerkuba ha suulo, even so, hadhowna waxaad arki iyagii oo iskaba soo rarey Kismaayo oo ku soo celiyey meesheedi.

Ilaah Amarkii, say wallaahi group dhibaatada ay wadaan ha daayaan

nuune;912273 wrote:
Xiin
, lool Cariish Fargaas ah, ma Xaaji xeyraan baa kuu yaqanao macnaha Fargaas, haduu Cariish yaqaano ayuu nasiib leeyahey!

Xiin
, waa dhaweed baan Jarrati iyo Hargeelle joogey, hade caano geel kii ahaa waan soo dhameeyey dhulkuna doog buu ahaa, roobkiibaa markaa qaadey, hilib geelna iskaba daa, ari isagu habeen dhaaf baa la ii qalayey, anoo waxaan soo noqdey sidii goodir u bidhaamayo muuqaal ahaan, intaan naaxey hadana orod ku darsadey, orodkeygana u kala lugeeyey hargeelle iyo jarrati, Afdheer oo dhan ayaan cagta soo mariyey, markii iigu danbeysey anoo askari hal xidigle ahaa oo ka tirsansaa xerada saban-sabanka ayaan tagey, mar kaloon saddex xidigle ahaa laakin la igala noqdeyna darajadaas waan tagey, xerada Hiilweyne ayaan joogey markan.

Ps: Hadaan awoodo inaan Kismaayo ka raro the current location and shift it to some other places, I would have done so, powerkaas hadaan lahaan lahaa Kismaayo dhan ayaan rari lahaa macal dakadeeda eeliboodhkeeda etc, si bal aan u aamusiino qeelada ka soo yeereyso meelaha qaarkood, laakin hadhowna waxey oranayaan in naloo soo raro maan rabinee halkeeda ayaan ku rabnaa iney noo joogto oo dhulkeena ama deegaankeena yaan la keenin Kismaayo(hadaad sheegatey Kismaayo oo loo soo rarey deegaanadaada maxaad ku diidi so double standard ma ahan), oo soo adiga Kismaayo un maadan rabin sey tahey u qaado, waatan, ee qaado, murankaba ha yaraado, dhibkaba ha dhamaado, mushkilaba ha la waayo, jahwareerkuba ha suulo, even so, hadhowna waxaad arki iyagii oo iskaba soo rarey Kismaayo oo ku soo celiyey meesheedi.

Ilaah Amarkii, say wallaahi group dhibaatada ay wadaan ha daayaan

Classic nuune lol@sadex xidigle ah oo xerada Hiilweyne jooga

Waayeel hadalkiisa kaftan buu ku dhammaystaa.

nuune,

waa runtaa cariish fargaas ah ma garankaro xaaji xunjuf. Afdheer xattaa ma yaqaan, one the most populous regions in that region. Geela Bu'aale daaqa inuu sumaddii afdheer leeyahay wuu la yaabayaa. Dadkaan balaayaa lagu shubay 20 kii sano ee dalku burbursanaa

metta;912164 wrote:
HAG are not evil people. HAG are people of Somalinimo. In August, why did thousands of HAG support Farmaajo who is a DAG person? Tell me why. HAG are good people who believe in Somalinimo. I will tell you who is against peace and stability. The people who were protesting President Xasan Sheikh Mohamuud and his government in Minnesota last week over clan reasons. I never ever remember HAG people protesting a president who was miskeen and didn't do anything wrong at all and was not warlike or unfair. They always showed their support for him even if he didn't deserve it. Even HAG got angry at the last president in 1989. Not earlier. HAG likes to make things work. HAG are for Somalinimo. HAG are understanding

HAG is for peace, admin and stability. We are the only people who go into the streets and support a person who is not part of the clan. Never in my life have I seen a DAG person do that for a HAG. Never. Its only HAG who does these things.

You need to look and understand the reality my friend. HAG is your friend. HAG is not your enemy. HAG tries to unify all Somalis.

tumblr_mfzm9kEILp1r1ey4oo1_500.gif

xiinfaniin;912280 wrote:
Classic nuune lol@sadex xidigle ah oo xerada Hiilweyne jooga

Waayeel hadalkiisa kaftan buu ku dhammaystaa.

nuune,

waa runtaa cariish fargaas ah ma garankaro xaaji xunjuf. Afdheer xattaa ma yaqaan, one the most populous regions in that region. Geela Bu'aale daaqa inuu sumaddii afdheer leeyahay wuu la yaabayaa. Dadkaan balaayaa lagu shubay 20 kii sano ee dalku burbursanaa

You think you are smart xiinow beesha O aint the people you use to sideline in the 90s lol have you forgot when you use to say “Ba’aa O

Ethiopia buu degaa'' and “Ba’aa O Kismaayo maleh, caano unbey keenaan'' :D