Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Dating and the Somali culture

Waxaas wa in la mamnuuca wiil iyo gabadh wada socda oo leh waxanu tageyna night club , hablaha waliba uma fiicna, wilasha umaba baqo oo waxba la yeeli mayo. Laakin gabdhaha iyo xadaradahan cusub in la ogolaado maha. Waliba habluhu walidintooda maxay u sheegaan markay yidhahan date banu tagayna iyo waxaynan shuqul ku lahayn oo aynan dhaqan u lahayn. Maalin dhowayd buskan fadhiiyey marka markan sii baxayey waxan arkay tu yar iyo ku yar ba wada socday wey wada fadhiyeen i think waxay ahayeen 23 jir 22 jir wax saas ah. Dhabtay kaga fadhiday ana waxan ku idhi na wiilka kac ,anigi baba la i cayey. Shaw dadkani shuqul kala bay ku socdaan.War qurbuhi caruurti wa ku dhaqan beeleen. Sidan hala isu dhaamo.

LOOL xaaji thats normal ninyahow what did you expect? Dating has always occured in somali society ninyaho somalia guriga adeer baraxoow hoostiis baan hablaha ku shukaansan jiray romantic weeyan adiga iyo tuu yaro daadax in the dark iyo faynuus yar asaad geeraro soo diyaarine jimcooyinkana baar fiat baan ku casheyni jirnayo taariikh walle

Apophis;910811 wrote:
Unbelievable!! Few weeks back I tattered my reputation while protecting your right to be left alone while travelling by fellow Somalis and here you're harassing fellow Somalis while they travel. Un-fckin-believable!!!
:D

Apophis taasi dhacdo kale bay ahayd ninkaas hadaal aan lo fadhiyin bu rabay inu ila sheekeysto.laakin kuwani waxay ahayeen caruur salaanka ka si dhacayo advise baan siiyey , eeh sheeko ula maan tegin.

Aaliyyah   

Loool Xaaji fuduul badanida. Anyways it is true umad baa halowdey. Laakin waalidkoda aya danbiga leh. Wiil soomaliyeed oo meel ka qudbadeenayey wuxu yidhi ilmo 3 jir ah baad arkasa oo maanto dhan tv hor fadhiya 15 sano kadibna bartii bu fadhiya. Marka anuu aan ku suaale ilmo tv tarbiyadeeyey iyo ilmo waalid waqti galiyey isku mid miyeey noqonayaan.

Aaliyaah its true parenting ba meesha ka maqan i blame the fathers and mothers slaamuhuna hagbad ayuuto bay ururinayaan , And the fathers mafrish bay tagaan thus caruurtu PlayStation tv bay dawadan. Marka danbe Tupac bay ku daydaan hada wa kontan senti Somaha. I have to keep up. Than marka danbe dating ba la barta iyo waxyaalo badan.

Apophis runti anigu dadka lama sheekeysto marka public meelaha la joogo anigu waxan u noolahay si nin cadaan ah, Laakin i was just shocked inan waxaso kale arko. waxay noqotay yara mucjiso.

Oba hiloowlow wadanki iyo qurbuhu isku mid maha, ofcourse wadanki we had fun do you know what we used to do intanu dooxa hargeysa tagno banu eyda is barbar eryi jirnay markasay gabdhuhu so bixi jireen. Oo marba ki eygisu dheereyo sacabka u tumaan akhirki na wixi alle ina kala siiyo banu isku lahayn. But that was back home qurbaha is no good waxa ka socda.

Apophis;910819 wrote:
No, no sxb. Break it down and simplify it. Someone invaded your personal space while travelling and you did not like it. You did the same thing to other Somalis and you're surprised they did not like it. If you want people to leave you alone, then isn't it fair you leave people alone? Come on, am I talking to myself here?

i was giving a comment on their behavior but i wasn't sitting next to them saying hey you should do that or that or can i borrow you're phone let me sit on you're paper why does you're boyfriend look like a farax i didn't say all of that. i just said 4 words naa wiilka ka kac .Marki la ii cayey na waan iska dhaqajiyey. I could have karbaashed them but they are not my kids. Marka dalayadaydi intan qaatay baan buska ka degey

Aaliyyah   

You were trying to advice them. Laakin if they were in their 20s they are grown ppl. And its somewhat hard to change their perception and way of life. Secondly, Naa ka kac that does sounds a lil harsh next time if you want to advice someone preach good while in a nicer tone.

Reeyo   

'Naa wiil ka kac'- Blame the girl then, she is the whor.e. Double standards there mate. Let live and live yours.

Wadani   

Their both wrong Reeyo, but It hurts me more to see hablaha soomaaliyeed doing such things. Call it a double standard if u want, but I believe Somali girls should be very protective of their sharaf, especially when it comes to the many predatory boys who just wanna get 'some'.

Wadani   

They do ofcourse, but I don't care for them as much as i do for the girls. Don't confuse my care for judgement or a desire to control.