Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Watch the demonstration against Hassan sheikh maxamuud VIDEO

Mooge   

I am really proud of the large community that took to the streets to protest against this nepotist clannist. i talked to some of the people in the video before qoslaye went to minnesota and I guarantee you that everywhere he goes, protesters will follow him. 3 years and few months to go.

Wadani   

Adiga iyo dadkaasiba wax laga acuudubilaysto baad tihiin. Waa cusub ayaa u bariday Somalia oo labaatan sano ka badan la soo kacaakufaysay colaad sokeeye iyo qaajo. Fursaddan qaaliga ah ee ay maanta Somalia haysato looma daba fadhiisanayo dad carqalad ku ah oo luf dhuun gashay ku noqday horumarka umaddan. Waddaniyadda iyo Rajada Soomaalida inteeda kale gashay ayaa ka awood badan kana guulaysan doonta ficilidan qaran dumiska ah ee maangaabnimada ku salaysan ee aad waddaan. Waliigiinba mudaahraada, aragnaa cidda wax ku wayda.

This is not a demonstration but a staged demonstration by certain clannist minority who are against the interests and the peace that majority of somalis inspire and want however ,the gov will proceed bussiness as usual.wax loo joojinayo ma ahan dad nolosha ka dacay oo horumarka iyo nabadda shacabka somaliyeed ka soo horjeeda.