Sign in to follow this  
Jacaylbaro

The Three Presidents

not now dee im talking about previous stuff. Xaaji how about joining the nation again we shall establish a irir samaale policy you having the presidency me having the pm post.

oba hiloowlow;900072 wrote:
JB ina adeero why are you and the xaaji always trying to prove something.

Am I ?? ....... waar it is not me ,, It is the Picture that is proofing something :D

Abdul   

Jacaylbaro;900118 wrote:
Am I ?? ....... waar it is not me ,, It is the Picture that is proofing something
:D

Have you seen the one Siilanyo is walking behind the two presidents??? What does that tell you???

Oo hadda ma waxaad na leedihiin Siilaanyo waa dallacay oo Madaxweyne Xassan iyo Geelle buu la fariistay :D ?

Nimankaan reer waqooyi dhibaataa haysatta ...nabar baas baa ku taagan oo ictiraaf la yiraahdo

^^ U malayn mayo dad ba ka xanaaqsan in madaxweynayasha Somalia iyo Djibouti iyo Somaliland wa sadex nin oo aad u wanaagsan oo xil kas oo masuuliyad qaadi kara. Umada Somaliyeed eeh geeska Africa ka nool wa dadki masuuliyada u qaaday xasiloonida iyo sharafta iyo wanaaga umadaas.