The Zack

35 Questions for President Hassan

The Zack   

Oba knows that the president is making sure the unuka community that possible reside in some parts of baadiyaha Jilib have a say in Jubbaland before blessing the process that is currently taking place in Kismayo.

Abwaan   

The Zack madaxweynaha su'aal waa la weydiin karaa oo Soomaali baa ku maahmaahda "Wax is weydiini ma xumee, Wax is weydaaris baa daran" balse anigoo Abwaan ah waxaan is weydiiyey 35-ta su'aalood ee Kismaayonews keliya ay qabto ee aan meelo kale laga qabin. Maxaa si ah?

Abtigiis   

Looooooooool Ngonge made my day. Could never have thought of what he did here.

1- madaxweynuhu ma ogyahay in abtigiis aroos yahay?

2- madaxweynahu ma la socdaa in la ogaaday sababta keenta morning wood?

3- madaxweynaha ma ogyahay in Che Godane uu qareen u noqon doono Laurent Gbagbo?

The Zack   

Abwaan;889660 wrote:
The Zack madaxweynaha su'aal waa la weydiin karaa oo Soomaali baa ku maahmaahda "Wax is weydiini ma xumee, Wax is weydaaris baa daran" balse anigoo Abwaan ah waxaan is weydiiyey 35-ta su'aalood ee Kismaayonews keliya ay qabto ee aan meelo kale laga qabin. Maxaa si ah?

Madaxweynaha 4-goor buu hadlay so far dhaartii iyo caleemo saarkiisii kadib, 4-taba Jubbaland buu ka hadlay, what gets?

Su'aalaha ka jawaab illeen adaa madaxweynaha gadaal kasoo riixaye.

Abwaan   

lol@The Zack....Awoowe naga daa bahasha dee. Madaxweyne anigu gadaal kama soo riixo, ma Mooge iyo Duke baad igu khaldaysaa? War ninkan anigu idinkama xigo.:D

The Zack;889619 wrote:
Oba, so you want your share? You will get it bro, don't worry.

Reer Gedo will get their fair share, nothing less, nothing more.

LOL sxb i dont care if i get a share as long as the jamaame,jilib turdho people who hails from 7 different clans doesn't get side-lined.

xiinfaniin;889623 wrote:
Oba is now betting on Gedo going rogue on Kismayo admin
:D

Waryaa sida Xasan oo kale sheekada fahan, oo Soomaaliya u ducee

War im just telling you what some gedo people are saying and i wanted to know zacks stance on it, I believe the O are the Unuka of Banaadir sheekada fahma! :D

Abwaan   

Oba, ninkaan The Zack ma wuxuu leeyahay dadkii aad maalin dhoweyd, cajaladdii Keydmedia ku soo bandhigtay Jubbooyinka waxba kuma laha when there is even a record to show that they have been targeted in those areas. Although I have to admit that they were not the only victims of the Jubbooyinka civil war.

The Zack;889658 wrote:
Oba knows that the president is making sure the unuka community that possible reside in some parts of baadiyaha Jilib have a say in Jubbaland before blessing the process that is currently taking place in Kismayo.

lol Unuka are peacemakers ninyaho. :D

Abwaan;889741 wrote:
Oba, ninkaan The Zack ma wuxuu leeyahay dadkii aad maalin dhoweyd, cajaladdii Keydmedia ku soo bandhigtay Jubbooyinka waxba kuma laha when there is even a record to show that they have been targeted in those areas. Although I have to admit that they were not the only victims of the Jubbooyinka civil war.

well sxb zack is from qoraxeey so i dont expect him to know who lives where in the jubbas runtii daacad bey ka tahay, anigu i believe maalintii jamaame iyo jilib iyo agaheda la xoreeyo baa la arki cidii joogta.

Abwaan   

loooool..Oba....Oo waxaadba leedahay Jubbooyinka Xaalkooda weli fari kama qodna oo Afmadow iyo Kismaayo oo keliya hawshu ma ahan?:D