Sign in to follow this  
Mooge

violent demonstrations in Jubbaland against Xasan Qoslaye and his HAG policies

Xaaji Xunjuf;887307 wrote:
Maaa hada shariif la jeclaaday where is abtigiis he was the biggest hassan sheikh supporter in the final round of the elections

These people are qabiil driven . Nothing logical here. A person that was cheering for the president yesterday now calling all sort of names.

Abwaan   

XX, adiga iyo nimankan reer Mudug-ba ciddaad siri kartaan sira....Hassan Sh. Waxba yaan Kismaayo iyo stuff loogu marmarsiiyoon dano kale ayaad leedihiin, laakiin idiin shaqayn mayso Insha Allaah.:D

Abwaan   

Mooge;887309 wrote:
War Abwaan, nimankiina HAG nin aan wax fahmayn bad noo soo dhoodhoobteen. Bal la hadal Asha and the other HAG overlords ninyoow and tell qoslaye to stop the nonsense.

Mooge, tissue badan china ka dalbo haddii aadba heerkaan mareysid. The good thing is awal baadan ciidan Koofurta difaaca Gaalkacyo ka keenin, xoogaagii ugu dambeeyeyna maalintii ay diyaaradda raaceen waan wada ogsoonnahay. Koofurta waa la nabdayn insha Allah, Soomaalina waa isku imaan, waan dareemi karaa xanaaqan tirada badan waayo markii hore ayaad rajo waalan iska gelisey kursiga Xasan Sh. Niman Damul-Jadiid la dhaho ayaa dhxda u istaagey oo 2-0 ku diray. Waxani waa siyaasad defeat-na waa la iska qaataa. Ma Romney baad ka liidataa?:D

Abwaanow aniga haa i masabidin mudug boys shaqo kuma lihi madaxweyne xassana xumaan kama sheegin

Nimanka mudug jooga mala dano kale bey leeyihin laakin xunjuf mar walba wa xal raadis

Ninki abwaano isna beryahan muxafaad ah war sheekadu wasiir ka weyn meesha beryahan idin shidan

Mooge   

Mooge, tissue badan china ka dalbo haddii aadba heerkaan mareysid. The good thing is awal baadan ciidan Koofurta difaaca Gaalkacyo ka keenin, xoogaagii ugu dambeeyeyna maalintii ay diyaaradda raaceen waan wada ogsoonnahay. Koofurta waa la nabdayn insha Allah, Soomaalina waa isku imaan, waan dareemi karaa xanaaqan tirada badan waayo markii hore ayaad rajo waalan iska gelisey kursiga Xasan Sh. Niman Damul-Jadiid la dhaho ayaa dhxda u istaagey oo 2-0 ku diray. Waxani waa siyaasad defeat-na waa la iska qaataa. Ma Romney baad ka liidataa?

Abwaan, adigu "ANAGAA RAYNAY KURSIGIINA KU FADHINA" ayaa ka dhamaan la'adahay. all you talk about on these forums is who won, who lost. for you everything is about zero sum game. loool. war isku xishood ninyoow. your HAG tendancies are showing up.

loool.

somalia xal bay u bahan tahay. uma baahna someone who only see through the glasses of us against them.

grow up ninyoow.

Mario B   

Mooge;887304 wrote:
I 100% agree with xiin.
shariif was miles more competent and honest
than this qoslaye character. let us be honest. shariif made minor mistakes but he always saw bigger picture.

So why did you spend months in this forum maligning him? you've made your bed, now lie in it!

Abwaan   

Lol@Mooge....iska samir duqa. Ilmahaanna ciyaarta ka daaya raggiinna waaweyni. Ninyahow naftaada waxaad la jeceshahay dadka kale la jecloow. People always used to say here "Abwaan nin wax og buu iska dhigaa, ee muxuu na dheer yahay" markii aan oran jirey, dad u maleeya in roadmap iyaga dan gaar ah u wado markii ay ka waayaan siday u dhaqmaan halla arko. I knew the roadmap process inuu ahaa mid soo wada isbeddel, not only could I predict that the top three were leaving but that Faroole uusan waxba dheeraan doonin Soomaalida kale. Hadda aniga iyo adigu dowladda waan u simannahay ee aan wada taageerno, haddii aad diiddana kuguma khasbayo oo adiga unbaa ku dhib qabi, tani way duushay meel aad aadaysana ma ogi, miyaad go'aysaa?:D

Abwaan   

Mario B;887318 wrote:
So why did you spend months in this forum maligning him? you've made your bed, now lie in it!

looool...good question...

Mooge   

hey maria, i turned against shariif hard after the warlord in the parliament fiasco. before that i was just supporting another candidate. the warlords in parliament scandal was HAG stuff to me and I was against that.

Haatu   

lol at these Shariif supporters. Where were they for the last two years? :D

The president needs to break the silence and address this issue. Even I can see that he needs to do this so what's wrong with the man?

Wallee maansha la yiri Xasan Raage

Mario B   

Haatu;887394 wrote:
The president needs to break the silence and address this issue.

That is what you get when you have an inexperienced man/woman in office, he should been ahead of the curve, especially the fadhi kudhir curve and not reacting to events.:) He needs to get his hands dirty ASAP, he kind hide behind the GOV machine.

Abwaan   

I completely agree with Mario B that the president needs to do his job and not respond to a hear say and fadhi-ku-dirir maalaycni.