Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Ladies and Gentlemen, What is your idea on this ??

gooni   

Mooge;875881 wrote:
woow. that is one giant woman.

yes she is

hablihii meelo badan oon lag dhukan jirin baa laga dhukunday markii reer galbeedka loo tagay,ninkanu rag buu tartan kula jiraa boowe

A/T

Nin meel daran kasoo baxay tabar uu lug ku shumiyo ma hayo, ee waa intaan tooshka loo shidin {doob dareen baa dilay}

Abtigiis   

Ibti, salaams dear. You are right. He is obviousy happy. What I don't get is not the kiss at the foot but why take a picture of that and the absurd of the absurd SHARE it!

Midda kale, Ibti, waxaa la isku hayaa waa ninku ma aroor baa mise wuu soo fulay? wax kale ma aha :D :D

Mooge, war ninku ma naag reer Djibouti ah buu qabaa? Giant ku lahaa? Waryaa in our areas, that is not giant and I am not saying this to brag. That leg is not gaint!

Sawirkaaga u dambeeye lee arkay oo kan kale lagu furay maba arkin, laakiin hadda arkaa. Xoogahoo wax u dhaxeeyo, kamoon. Inaa sii sharxo maa rabtaa. Naga daa nooh.

By the way, I didn't say remove it because of the rules. It was just a personal suggestion maadaama meeshaan ciyaal soo gali karaan, waxaasna wax haboon uma ekeyn, kinda tasteless. That was my personal opinion. Waa soo ceshan kartaa haddaa rabtid.