Sign in to follow this  
Khadafi

Cilmiga Qalbiga ama Tasawufka/Suufiya.

Jacpher   

^I couldn't agree more Haatu.

Kadafi: If you're serious about this discussion, I'll respond later. Running out of time now.

Haatu;904913 wrote:
Yes it's good to praise our prophet as Alla swt did it. But to make du'a to the prophet "rasuul allow adaa raxmad kaa rabnaayee" is shirk. Full stop. If they had gone to the prophet when he was alive with the request then it would not have been shirk. But today the prophet PBUH is dead and is unable to help us so making du'a to him is folly and shirk, wa na ciyaadu billah. Refer to the ayah "qul inna salaatii, wa nusukii, wa maxyaaya wa mamaatii lillahi rabbil caalamiin". Also "udcul laaha mukhliseena lahud deen". All proof against this erroneous statement. The Prophet is our Prophet and we love just like every other Muslim, and we show our love for him by following the religion he brought, without
adding or subtracting.
I leave you with this "qul in kuntum tuxibbuun allaaha fattibucuunii, yuxbib kumullaahu wa yaqfir lakum dunuubakum, wal laahu qafuurur raheem".

Walaal hadalkaaga aad ayuu u fiicanyahy inta hore, laakiin gadaal ayaad ka xumeeysey...

Diinta waa la fasirey culimadana wey ku kala duwaneyd sideey u fasireen...marka hore adiga sheekh ma leedahay? ama kitaabadee baad akhrisataa?

Haatu   

Walaal, haa Sheekhadu waan dhageystaa oo cilmi waan ka bartaa, laakiini hadalkooda oo qalalan ma qaati oo mar walbo daliilka ayaan raadiyaa oo kaas keliya baa i qanciyaa. Sheekh gaar ahna hadalkiisa kuma ekaadi oo anaa daliilka iyo doodaha culimadda soo akhristaa kolkaasna aan go'aan gaaraa. Hadaan ka gudbo, waxaad tiri qeybta dambe ayaan xumeeye, heseyeeshe qoraalku wuu dheer yahey ee ma caddeyn kartaa qeybta ku dhibeyso si aan jawaab kuu qalmo ku siiyo?