Sign in to follow this  
oba hiloowlow

Candidate Hassan Sheikh Mohamud Alasow

This man is getting more and more popular, in the latest 24 hours Shariif Ahmed,Galayr,Sakiin and Abdiweli Gaas promised to support him if they dont make it to the final round, These men visiting him instead of the other way around is showing his strength.

Hassan-Sheikh.jpg?cda6c1

Gaas is supporting this man to get Shariif away from the top post, Shariif supporting this man so Gaas cant get the top post, Sakiin and Galayr supporting this man sida ay ugu aarsadaan both Abdiweli and Shariif. Ninkaan waa uu gashay walahi

Between Him and Badiyo who are both form the same clan, I'd pick Badiyow. This guy is from Minneapolis and he's very shady individual. not to mention he's an FBI agent

OneManGang;865109 wrote:
Between Him and Badiyo who are both form the same clan, I'd pick Badiyow. This guy is from Minneapolis and he's very shady individual. not to mention he's an FBI agent

Lool FBI agent u betta be kidding...

Samafal   

Oba can you tell us bit about his background. Saw him giving speach other day, he seem genuine and capable. Is he from Haradheere! I sesnse some Mudugaawi in him.

Samafal walahi to be honest i know almost nothing about him but i do know that the Somali channel interviews uu ku jiray inuu ku so caan baxay.. Im goin to find out about him.

Xasan Sheekh Maxamuud waa aqoonyahan iyo dhaqdhaqaaqe siyaasadeed iyo bulsho kaas oo ka soo shaqeeyay dhowr urur oo maxalli iyo caalamiba ah oo ka shaqeeya horumarinta iyo nabadda.

Maxamuud waxa uu ka qalin jabiyay Jaamacadda Ummada Soomaaliyeed 1981-dii, kadibna waxa uu waxbarasho u aaday Hindiya halkaasi oo uu ka qaatay shahaadada Masterka Jaamacadda Bhopal sanaddii 1988-dii.

1993-dii, Maxamuud waxa uu noqday madaxa waxbarshada ee UNICEF ee koonfurta iyo bartamaha Soomaaliya ilaa 1995-tii, markaasi oo howlgalkii Qaramada Midoobay ee Soomaaliya la joojiyay.

1999-kii, waxa uu kamid ahaa aassaasayaashii Mac'hadka Maamulka iyo Maarraynta Soomaaliyeed ee Muqdisho, taasi oo markii dambe loo rogay Jaamacadda Simad, Hormood ayuuna ka ahaa ilaa 2010-kii.

2011-kii, waxa uu aasaasay Xisbiga Nabadda iyo Hor'umarka, oo uu hadda yahay guddoomiyihiisa.

Maxamuud waxa uu ku hadlaa luuqadaha Soomaaliga iyo Ingiriiska.