Sign in to follow this  
oba hiloowlow

War deg deg ah: Madaxweyne Shiekh Shariif Sheikh Axmed oo isaga baxay shirka Nairobi

Generale i wouldn't say that if i where you, shariif has the support of reer Mogadishu, Khaatumo and many more the guy has powerfull allies from various somali clans.

Somalia;854693 wrote:
I am siding with Sheikh Shariif here cause he is just such a cutie pie.

Walee waa dumar, nin afkii saas kama yidhaa

Abwaan   

oba hiloowlow;854636 wrote:
Faroole wants to be informed anything concerning Khatumo and their representatives.

Shariff Hassan the head of parliment wants the presidential ellection to first take place before the parlimental ellection.

Ahlu-Sunnah was being represented by a spokesman instead of Awlibaax who signed the roadmap document on their behalf

Sheikh Shariif wants the committee designated to come up with the new parliamentarians dismissed

Dad kulligood wada qarwaya dheh, wixii u nacamleeya oo u kala camiirana wax ma dhaamaan....Ilaahoow sidan noo dhaan.

Khaatumo halla saaro, Ahlu-Sunna hebel keliyaa saxiixi kara ee adigu bax, doorashada Madaxweynaha halla hormariyo first iyo haddaan tayda la yeelin diyaarad baan raacayaa, waxaas ma war baa? Dadkaas baad u kala cammiraysaan!

Abwaan   

MoonLight1;854682 wrote:
watch out, they will all come to line when the
BULDOZER
aka Mahiga comes in.

Waa runtaa, weliba markaan Mahiga mid ka weyn baa la filayaa.:D

Abwaan   

Lol@Oba marna ma dagaalayno, xitaa haddii uu igu xanaaqo sidii maalin dhoweyd baan banooniga dhulka u dhiagayaa...Oba waa rageedii.:D

Isaga maba ugu talo gelin ee kuwo maalin walba igula doodi jirey Shariif baa Soomaaliya loo sallaxayaa baan wejiga ka marmarinayaa.:D

Abwaan   

Beleive me it is not that.....labada ninba gurigeyga waan ku marti soori lahaa.....ee Siyaasadda sida loola socdo ayaan dadku ku kala duwan yihiin....I supported Sharif Ahmed during ICU, 2009 when he became a president and still do illaa iyo intuu xilka iska wareejinayo, balse maalayacniga ayaan la i tusin. Anigu SOL uma imaan inaan qof iyo koox gaar ah xayeesiiyo, dad gaar ahna dhaleeceeyo I came to discuss Somali issues whole-heartedly. I don't have friends aan mar walba isku cammirno, neither do I have enemies....Che, dorraad waxbaan isku khilaafsanayn, maantana si baan wax u wada arki karnaa......That is a Summary on Abwaan....others have the right to disagree.:D

Shariif has just destroyed all he has built in the last few months. This fit of temper was really not necessary. He could have sorted the Ahlusunna debacle while in Nairobi. There was no need to abandon ship and look like an immature brat in front of the world. Either way, this game is all too familiar to us political junkies. Shariif has built an empire and "Beesha Shanaad" is slowly taking it apart.

I still think he has a chance to be elected.

Abwaan   

Guys, I think sheekadu Ahlu Sunno khilaafkeeda waa ka weyn tahay ee wax kale ayaa jira....let us just read between the lines....Sharif diyaarad sahalkaas miyuu khilaaf caynkaas ah ugu raaci lahaa? Sidaan qabo waa maya, war jiraaba Cakaaruu iman. Sharif did well xilligii uu siyaasadda ku jirey taariikhda ayaana xusi doonta wixii wanaag ah ee uu qabtay, waxay ku wanaagsanayd inta dhiman inuu si sharaf ah aayaha Soomaaliya sidii loo toosin lahaa ugala shaqeeyo madaxda kale ee Soomaaliyeed.