Sign in to follow this  
Dr_Osman

What's Your Favourite City In Somalia Outside Of Your Clan Area

Maaddeey   

Afkaaga hot choc. lagu qabay, Amata al Raxmaan!, ninka wax u sheeg!. Sheekh markaan tegay, geed aan magaciisa garan waayey, buuro & dacar!. Meel caan ah ha la i geeyo markaan irina Guri qabyo ah oo silig ku wareegsanyahay, oo Boqor Alla Nahyaan baa iska leh la yiri ba la i geeyey!.

Blessed   

Sheikh is famous primarily for the mountain range, the mild climate and the secondary school. The Amir ruined it with his dodegy looking 'house'.

A_Khadar   

Showqi;844763 wrote:
Haa adigu miyaanad u xiisoonin buulasha yar yar, Sandaqadaha, Baraakooyinka, Cariishyada iyo Mudulada ku yaala Dumbuluq, iskuraran, Daami Buurkaroole iyo Buulo-xuubey..
:D

War Showqi, halkaa sax Buulo-Xuubey buulala malaha, the name is too old, but now they are called "Buulo-Beesaani".. Dadkii horee xamar, halkaasay isug tageeen, intakale is filled with new comers..

Showqi   

Khadar, maxaa tidhi Buulo-Xuubey waxaa loo bixiyey Buulo-Beesaani cajiib! xaafadaha qaarkood magacyadii baa laga badalay:

Wardhiigley is now Wartanabadda

Huriwaa is changed to Heliwaa

Dadka Xamar degganoo bal noo sheega xaafadee kale ayaa magacii laga badalay???

Somalia   

I haven't been to Somalia yet but I would think Ceerigaabo would be the best city for the climate and Muqdisho for daily life.

Carafaat   

*Blessed;845187 wrote:
Sheikh is famous primarily for the mountain range, the mild climate and the secondary school. The Amir ruined it with his dodegy looking 'house'.

Don't triviliaze Sheick like this!

you clearly forget the historic religious community in the outskirts of Sheick, the Dariiqo community. Second you forgat the historic burried city of Fardooz, the ruins of the British houses, the Veterinary College, the new boarding school for girls. Shall I continue. :mad:

Blessed   

Oh dear, waa runtaa... I shall slap my wrists for that silly mistake. :P

Please, continue. In a new thread. :) What happened to the dariiqa community?

Abwaan   

Samafal;845044 wrote:
Abwaan hal mukulaal madoow ah buu ahaan jiray reer cad cad iyo gabadhood buu masuul ka ahaa sida wararka nagu soo gaararayaan
:)

Samafal adigana waxaad ahayd ha qarin dee, kuwii kulmista ruufiyaami jirey soo maadan ahayn? Lol....haddaa Puntland isku xoqaysaa?:D Haddana Soomaalida reer Itoobiya ayaad iibsataa!

Abwaan   

Maaddeey;845016 wrote:
^^
:D

Moonlight, ma qolooyinka xiddigaha laga safi jirayaa: 'anna ii soo qaad oo hebelna u soo qaad, heblaayana u soo qaad' waa hade cido reer guuraa ah!.

Isagu kuwaas ma ahayn laakiin isagoo Koontarool gobollada Dhexe ku yaal liiska baabuurta maraysa u qora ayaa Dhegobacayr ka kaxaystey markaas buu dadka uu xirxiro magacyadooda u qori jirey.:D

Abwaan   

Marka waa magaalo Soomaaliyeed, dadka Shilaabo ka imaadayna sharci u diidaya inay ka helaan ma jirto! Mise waxaad is leedahay Indho-cadde ayaa lagu ciriirinayaa?:D

Carafaat   

*Blessed;845385 wrote:
Oh dear, waa runtaa... I shall slap my wrists for that silly mistake.
:P

Please, continue. In a new thread.
:)
What happened to the dariiqa community?

Dariiqo is alive and kicking. But we try to keep our community out of the spot ligth. We don't want outsiders minding our business. So no thread about Dariiqo. :D