Sign in to follow this  
Suldan

Facebook language

Suldan   

guys I added as friend few days ago Somali girl who I liked so much by just seeing her pictures in her profile wallahi she one in million then she approved my friend request . This what happen our first chat,

she wrote to me asc aboowe ma ku garanaya? My replay was disaster, this was my replay “ wcl abaayo maya ” all I want was to be bit cool and write short form wa `alaykumu s-salām

then she wrote to me full of (wcl) and ask me what I meant then I explained to her it was mistake, at the end she said it’s ok and she except the friendship (subhanallah she's reer magaal ).

Now I don’t know how to chat with her again because of what happen and mainly my weak somali writing (she lives in Somalia). all I’m left to do is to view her profile picture while listening heartbroken songs.

I will appreciate any advice aqyaray.

Narniah   

Lol..

It's alright don't feel bad. She obviously is cool with it, so don't feel weird. Just be yourself from now on.

I don't wanna bring you down now or anything, but if I were you I wouldn't just trust that those pictures are hers. You never really know 100% that she's that person. Make sure you do a lil face to face Facebook video chat with her, and go from there.

Take it easy, good luck

Juxa   

aawww poor you

first of all, dont feel bad, since she lives in somali, write clear and concise words. dont assume just because she lives in Somalia she cant read, write or speak English, many people do.

Now as Narniah said dont trust pictures, if you like this girl genuinely then we will help you.

Find out if she speaks english, if not, explain to her your written somali is not that good (misunderstanding cleared) and take it from there

dont forget to give us halwa when the day comes insha allah

ps: why is this topic in jokes section, ma kaftan baa wuxu

Aaliyyah   

facebuug wehel ma noqdo ma maqashay. Facebuug shekadiisa ka bax lol..ama dee gabadha ku dheh walaal waan kuso dhoofin kara ka waran arintaas :P

p.s how can you say she is one in a million when you don't even know her. You only seen a pic..BTW "ws wr wb" is the abbreviation for wa alaikuma salaam warahmatu laahi wa barakaatu. Next time she wont be confused if you write that lol just a tip :)..and practice your somali. It is as easy as 1 2 3..

Coofle   

Waligay intaan Jiray, Waddan Kale qof kaa jira, abidkayna aan arag waad jeclaan ismaan oran....Facebook warkaagii , waayadan ka waayoo, waa la igu waynyee, wacaneey sideed tahay.....Haaheey, Caruurtii danbe Facebook baa wehel u noqday Aaaliyah ha la yaabin...

Aaliyyah   

^ LOL I seen that song "naftu waxay ileedahay sawirkaa arkaysaa waqtigaaga yuu lumin ana waa ka diidayee" funny song.

Waxba lama yaabo, he will move on after few days when another prettier farxiyo accepts his random request :)

Showqi   

Facebook waa khayaali ee ha ku jabina. Kii idiin furayna (Mark Zuckerberg) millions lacag ah ayuu uruursanayaa minute walba! idinkana wakhtigii ayaa idinkaga lumay. Barigii aan ciyaala iskuulka ahaa hablaha waxaa lagu shukaansan jiray tilifoonka iyo warqad loo diro. Oo hablaha tii aad is barataan wajigeeda iska daaye xitaa codkeeda iyo handwriting-keeda ayaad boqolaal kale ka soo dhex saari kareysay, maanta dhalintii sawir aanay ogeyn shaqsiga iska leh ayey hawada ka jeclaanayaan, waa aduun iska khayaali ah 70%

Coofle   

Showqi;835242 wrote:
Facebook waa khayaali ee ha ku jabina. Kii idiin furayna (Mark Zuckerberg) millions lacag ah ayuu uruursanayaa minute walba! idinkana wakhtigii ayaa idinkaga lumay. Barigii aan ciyaala iskuulka ahaa hablaha waxaa lagu shukaansan jiray tilifoonka iyo warqad loo diro. Oo hablaha tii aad is barataan wajigeeda iska daaye xitaa codkeeda iyo handwriting-keeda ayaad boqolaal kale ka soo dhex saari kareysay, maanta dhalintii sawir aanay ogeyn shaqsiga iska leh ayey hawada ka jeclaanayaan, waa aduun iska khayaali ah 70%

Ha i xasuusin....Waraaqihii iyo Buugtii la isu qori Jiray.....Waliba markaan hawlahan baranayay Taleefan Ma jiran, Adiga iyo raganimadaada ayay ahayd,, Live show camal...

Showqi   

raula, oo iminka ma waxaad leedahay waxaan jirin iyo hami iska cayrso! No, I rather stay on the sideline and wait for Shankaroon...:D

Coofle, sxb waraaqihii la isku qori jiray iyo buugaagtii la isku dhiibi jiray waxay ahaayeen shukaansi dhab ah. Laakiin hada adiga oo indhaagu shan yihiin ayaa gidaar laguu dhiibayaa:o

Showqi   
Aaliyya, waraqahaas wax badan ayaanu ku helney aniga iyo lotkeeygii (Ask Coofle oo isaga ayaa markhaati iiga ah), laakiin ubaxii aanu beernay intii aanu soo bixin ayaa ummad inkaaran oo qori iyo qabiil wadata weerer nagu soo qaadeen (Waala kala firxaday dee:mad:). Allah kuwii wadankeeni gubay maxay inkaar naga galabsadeen:D:D