Sign in to follow this  
Maaddeey

Amisom ousted from Dayniile Hospital! (Sawirro)

Maaddeey;812741 wrote:
Beenta aa la diidaa sxb, dadkina tfg taagera fasiqin beenta aan ka xishon a tihiin!.

Xasan Dahir's boot boy is still trying to delude himself of occupying the moral high-ground.

Maaddeey;812703 wrote:
^^ Wow, weli ma joogtiin, ceebu waa laba af maroojis miyaa!

Walaalahaa gaalada iyo marya calasta tuugada ayaa terrorist ah oo dhul dadow oo nabad ah qal-qal geliya!. Aaway ciidanka Amisom meeshi ay qabsatay?.

lol

fellow terrorist Aweys admits that Alqeadashabaab terrorize the somali nation.

Maaddeey   

Galia, Ceelbuur, Wabxo & Maxaas in Shabaab joogaan ma lagu soo gaarsiiyey?. Beled Xawo-na ha illoobin waxa ka dhacay! :)

Welcome back!.

Showqi   
Maaddeey, 21 years fighting is enough, now it's time to build what we have distorted for the past 21 years. Tell your folks (Al-Shabaab) to put down the guns and pick up the shovel. ilaahay ka cabsada there is no Jihad in Somalia! you're only killing your fellow Somalis if not your own families. Somaliland and Puntland are safe and prospering each and everyday, don't you think it's about time that also South Somalia catch up with the rest of the country?

Maaddeey   

^^ Showqi, I don't disagree with you in all what u have written above, ee wareeg wareeg oo meel sab ka jirto ii sheeg!. :D

Showqi   
Maaddeey, igaarkii Nuune ahaa aa sabatul wiido ku maqan;) Markuu soo noqdo isagaa noo sheegaayo meesha aan ka buneysaneyno. My favorite snack places use to be Masjidka Uunlaaye (once in the week they use to give rooti iyo xalwo bacdul Salatul Cisha), Mowlaca Macalin Nuur (Bun iyo Cambuulo aa laga bixinjiray weekkasta), Xertii xaafada Bangaariyada agteeda daganeyd iyagana Ramadaankasta bariis iyo hilibgeel aa laga cuni jiray between 9-11pm...:D

galia   

Maaddeey;842515 wrote:
^ Be my guest, but which police?, the I am a member of?.

Just keep it up but don't be surprised when the police start knocking on your door