Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Cabdi Cawar tells faroole to stay away from talks between Somaliland and Somalia

Somalilands response

somaliland-logo.jpg

Somaliland oo ku Celisay Meeshii ay ka Taagneyd Somalia

Wasiirka Arrimaha Dibadda Somaliland, Dr. Maxamed C. Cumar ayaa ku celiyey in wadahadaladu ay yihiin oo kaliya maslaxadda labada dhinac

Maxamed Sandhere | Washington, DC

Wasiirka Arrimaha Dibadda Somaliland, Dr. Maxamed C. Cumar ayaa ku celiyey in wadahadalo dhex mari kara Somalia iyo Somaliland ay noqonayaan oo kaliya kuwo lagaga hadlo maslaxadda labada dhinac ee aan haba yaraatee wax shaqo ah ku lahayn isku biirid labadooda dhex marta.

Wareysiga oo dhameystiran qeybta hoose ka dhageyso.

http://www.voanews.com/somali/news/Somaliland-oo-ku-Celisay-Meeshii-ay-ka-Taagneyd-Somalia-143681376.html

Atirisho   

Faroole actually said that if Somaliland is willing to hold talks with Somalia or the Transitional Federal Government, they have to go through Puntland? The old man has more guts than I thought. ;)

Atirisho   

Lord have mercy! You are aware that is American singer Ciara right? I don't know why I have her as my avatar. SOL gave it to me, I guess.

burahadeer;807922 wrote:
ha huuno...timahaaga dheer,ilka cadeynta.midabkaa maxaa la odhan jiray.

a few years ago i was driving from gabiley to borama and stop at a local cafe..and some tall guy came upto me and said huno...saxib waaan yabay wana naxay..i said adeer dee so ilahay nin kamu digin maad hunada iga daysid. i never been west before dam reer galbeedka from gabiley to djibouti waa dad masakeen walahi...lakin grown men saying huno saxib im from South Hargaisa man...we get slapped for that..hahah...:cool:

Atirisho;807924 wrote:
Lord have mercy! You are aware that is American singer Ciara right? I don't know why I have her as my avatar. SOL gave it to me, I guess.

neva heard of Ciara,I google,you same height too? Atirisho mean singer in baidaba,must have nice voice.