Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Why is saado cali suddenly singing for the garowe clan enclave

She sang two songs with in two months dedicated to the garowe administration and not a single song for khaatuumo i was right when i said she defected to Garowe. When will she sing songs for khaatuumo and Axmed karaash saado cali supported Xaglatoosiye he was from buuhoodle she is also from Buuhoodle but she doesn't support khaatuumo for some strange reason. i wonder what made her change her mind bal saadaynu ka war sugi doona.

http://taleex.net/2012/03/07/saado-cali-puntland-horumar-bey-gaartey-dhagayso

^ Do you need some tissues to wipe off your tears and blow your nose with it? :D

Xasiid Xunjuf, let me tell you something, you already know. Saado Ali, Khaatumo, Puntland, Awdal State, Maakhir, Galmudug iyo Somalia are ALL the SAME! Ka naxow, nafta waa!

Xaaji Xunjuf;800479 wrote:
you don't get me i want saado to support khaatuumo and sing songs for khaatumo is what her people want wa inay tageerto.

I don't need your calaacal, Xaasiid Xunjuf. Orod oo meel kale la'aad! :D

Somalia   

Xaaji Xunjuf;800479 wrote:
you don't get me i want saado to support khaatuumo and sing songs for khaatumo is what her people want wa inay tageerto.

:D

Showqi   

Xaaji Xunjuf;800476 wrote:
She sang two songs with in two months dedicated to the garowe administration

Xaaji waa maxay faragalintu! topic-gan Dr_Osman ayey ahayd in uu soo tabiyo with the headline of Saado oo Amaantay Puntland! Howlaha waa la kala leeyahay Dotorka badihiisa ka bax

Sado is a great Somali singer and song writer but she is also very powerful woman as she got the secessionists worked out and panicked.

No wonder they follow her and report all she does, the secessionist paparazzi and tabloids dedicate much time and effort to this woman.

Aaliyyah   

lovely song....Saado Cali waa fanaanada qaranka somaaliyeed. love you Saado.

Puntland inkasto siyasad ahaan dhib dhex martay khaatumo siiba madaxwaynohod aflagadeen iyo edabdaro ugeestay khaatumo State..Puntland waa state somaliyeed amaana mudan horumarkay gadheen. reer puntland iyo reer khaatumo waa walaalo meel fog makala jiraan. ilaahay ha u siyaadiyo.Inshallah khaatumo State yadana sileeg ilaahay horumarkay gadheen ha u siyaadiyo..

tan kale Saado somaali oo dhan bay u heestaa ..haday reer o-gadenia noqoto, haday noqoto reer waqooyi galbeed markay yaga tageertay oo dawladii siyaad kasoo horjeesatay, haday noqoto reer khaatumo oo intaaso hees u sameesay..hadana haday noqoto reer puntland. marka saaado waa fananada qaran. Soomaali oo dhan ayeey garab joogta.

salaam

Showqi   

Xaaji Xunjuf;800509 wrote:
shaqooyinka qaar banu shuraaku ku nahay:D

Okay Dotorka hadii uu heshiis idinka dhexeeyo waa wax hagaagsan! But I still think you're fishing illegal here, bada cas uun ku ekow Xaaji..:D

Blessed   

LOL. Heedhe, sawta Burco iyo Hargaisaba u rap garaysaa? LOL. Maybe she's trying to move away from qabyaalada lagu sheego, gain more support.