Sign in to follow this  
FreshPrince

Qabyaalada Wasiir-Ku-Sheega Xuseen Carab Ciise

Freshprince i am not sure why i am actually talking to you,i dont think you are even from the Garaad clan what is the point. But to answer the question Somaliland is not part of Somalia and Somaliland doesn't control how somalia shares power. if they like the 4.5 than so be, it there is nothing we can do about it. if they introduce another formula fine with us. It doesn't really concern Somaliland.The people of Somaliland are represented by President Siilaanyo his vice president Mr Abduraxmaan seylici and Mr Ciiro our parliament speaker.

Xaaji Xunjuf;800534 wrote:
Freshprince i am not sure why i am actually talking to you,i dont think you are even from the Garaad clan what is the point. But to answer the question Somaliland is not part of Somalia and Somaliland doesn't control how somalia shares power. if they like the 4.5 than so be, it there is nothing we can do about it. if they introduce another formula fine with us. It doesn't really concern Somaliland.The people of Somaliland are represented by President Siilaanyo his vice president Mr Abduraxmaan seylici and Mr Ciiro our parliament speaker.

The comparison between the Garaad clan (as you put it) is, that of a subclan of your HA clan. However, here you are, comparing the Garad Clan with your entire Triangle Clan, including all the subclans put together.

That itself is something we call it "Guun". :D

fresh prince i don't know what you are talking about where did i compare a clan to another i just talked about the 4.5 Clan formula and how it doesn't represent the people of SL as for the Clan you mentioned i am not that Clan son. And what the hell is guun do you mean gun:D

Somalina   

Dhegaha miyaa suuf idinkaga jiraa? bal eega dadkan, meeshu ku yiri SL waa dawlad waa halkee? war ileen! NASSIR ayaaba ugu daran. lol....

Somalina;800557 wrote:
Dhegaha miyaa suuf idinkaga jiraa? bal eega dadkan, meeshu ku yiri SL waa dawlad waa halkee? war ileen! NASSIR ayaaba ugu daran. lol....

Awoow dadkan meel kale looga eedamaya wax kala bay maqlayaan wasiirku nabada iyo hormarka SL uun bu ka hadlay kan akhadar ba ugu daran oo yidhi wariyaha yidhi Sl wa dawlad marka dambiga waxa leh wasiirka:D

Qandalawi;800508 wrote:
Timir lafbaa kujidha. Marakan waa in la iska cafiyaa Wasiirka malaha Xamaasad ayaa qaaday balse he must be cautioned not to do it again.

I think he should be given the benefit of the doubt. He erred but we are all human and we all make mistakes.

Somalina   

Xaaji Xunjuf;800560 wrote:
Awoow dadkan meel kale looga eedamaya wax kala bay maqlayaan wasiirku nabada iyo hormarka SL uun bu ka hadlay kan akhadar ba ugu daran oo yidhi wariyaha yidhi Sl wa dawlad marka dambiga waxa leh wasiirka:D

Waad ku raaxeysataa adigana sooma ahan? :D

Ilaa hadda hadalka uu yiri RW ku xigeenka oo cid walba furka u tuuratey garanmaayo. Ma been buu sheegey? waa maxay beentu sheegey? waa la isku dhex yaacey.

Somalina;800583 wrote:
Waad ku raaxeysataa adigana sooma ahan?
:D

Ilaa hadda hadalka uu yiri RW ku xigeenka oo cid walba furka u tuuratey garanmaayo. Ma been buu sheegey? waa maxay beentu sheegey? waa la isku dhex yaacey.

Awoow anigu sheekoyinka siyasada Somalida waan u dhuun daloola laakin dee raaxo ma odhan karno beriga danbe ay wuxu iska wada hagaagaan ayaan raxaysan doona:D

Somalina dee wuxu yidhi Somaliland hormar iyo nabad bay gaadhay kamu hadlin dawlad kamu hadlin wax kale , wuxu yidhi na dee way wada hadlayan dawlada Somalia KMG iyo dawlada Somaliland taasna waynu wada ognahay. Wuxuse kale yidhi Alshabaab dalki wanu ka siifeyney wanu ku daba jirna ka hadheenki. Waxa kale u sheegey in anay khaatumo so marin meelihi shurucuudu dhigayeen dee intaasi ma dambi baa.Wasiirka arimaha gudaha eeh TFG baba maalin ka hadlay qadiyada gooni isu taaga Somaliland oo yidhi dawladayada iyo Somaliland haday wada hadlan oo ay ku heshiyaan wanu aqooonsanayna Somaliland tii dhacday awoow waynu wada ognahay, dad ba dhididku ka dhamaaday laakin dee wilkan adeerka u ahay ina carab ciise dee waxaaas ba kamu hadlin:D

Waa wax laga fiicanyahay qof xil qarameed haya inu sii aan dhixdhaxaad aheen muran qabiil uu dhexgalo. Mida kale wasiir difaac loma magacabin political commentary but then again, people should be free to speak their mind.

STOIC   

I told you this nigger was a native informer.Joke...they plugged this nigger from his rental car job(he was a manager) and now Somalis want to be whineypants about his comments...He had no authority in assuming a sensitive post like defense, but then again he is a token from SL to South Somalia