Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

TFG defence Minister on his way to beledweyne hiiraan.

Wafdi uu hogaaminayo wasiirka gaashaandhiga Soomaaliya oo ku wajahan Beledweyn

Carab-ciise-300x230.jpg

Dowlada KMG Soomaaliya ayaa lagu wadaa in ay wafdi heer wasiira ah u dirto magaalada Beledweyne ee bartamaha dalka Soomaaliya halkaasi oo dhawaan laga xoreeyey Al Shabaab.

Wafdiga oo uu hogaamin doono wasiirka gaashaandhiga Soomaaliya, Xuseyn Carab Ciise ayaa ujeedkiisu yahay sidi uu ugu kuur gali lahaa xaalada magaalada iyo sidi gobolka loogu magacaabi lahaa maamul kumeel gaar ah.

Wararka ayaa sheegaya in wasiirka gaashaandhiga uu ku dhiiri gelin doono ciidamada dowlada iyo kuwa Itoobiya ee ku sugan Beledweyne sidi ay u dar dar gelin lahaayeen howlgalada ay ka wadaan halkaasi.

War saxaafadeed kasoo baxay shalay dowlada KMG Soomaaliya ayaa lagu sheegay in bilowga sanadkaan cusub ay ku dhameystiri doonto qabsashada guud ahaan gobolada ay maamulaan hada ururka Al Shabaab.

Ciidamo taabacsan dowlada KMG iyo kuwa dowlada Itoobiya ayaa todobaadkaan horaantiisi dagaal ku qabsaday magaalada Baladweyne, waxaana dowlada ay hada qorsheyneysaa in ay ku darto gobolada Galguduud, Shabeelaha Dhexe, Bay iyo Bakool.

Horseed Media

Carafaat   

Wiilkaan caadi maha. This is already the third frontline he is visting after Gedo and Jubba. TFg Minister outside Muqdisho compound would give folks and troops moral boost.

I take back my earlier qualification for calling him Fish and Chips dhaqancelis from UK.

Yes he is indeed very active going to the front line where needed when needed he went to dhooblay and now he is in beledweyne. Carafaat by the way he is not from the UK he is from the US.

^^ Atleast the defense Minister is visiting the front line doing what he is good at Abdiweli is touring the partly peaceful clan enclave while he is needed in mogadisho to do the work a failure i guess.

Carafaat   

Duke, werent you supporting Shariif& Sharmaarke, opposing Shariif and Farmaajo and then again supporting Shariif and Abdiwali. Pure out of clan reason.:D

XX and I are also of the same clan as of former FM Mahamed Omaar, Buuba, etc but said nothing positive about them cause there wasnt that much to mention. And this guys has simply done a good job.

Laakinse adigu macaa ki kaliya ee wax qabtay ee farmaajo macaa wa kasoo horjeeday. :D