Carafaat

How to adress girls from diffrent Somali regions? Abaayo, Huuno, etc.

NGONGE   

Showqi;761990 wrote:
Ngonge, I never heard of a mother using the word Walaal to call her son, unless the mother is 9 years old:D Normally mothers use the word Hooyo. Laakiin wey jiraan rag xaaskooda ugu yeedha Walaal. Waxaa kuwaas u fiicnaan lahayd in ay isticmalaan ereyga Gacaliso, ama Macaaneey.

This is the advantage that my handicap Somali has over yours, Showqi. Aniga khasab ayaay igu tahay in aan o fiirsado hadalada o dhan, adiga "auto pilot" ayaad ku jirta oo "mistakes" badan ayaa ku dhaafa. Such as mothers calling their sons "walaal". I have seen it so many times, ninyaho. Dee waa sida tii ninka gabadh Layla la yidhaahdo guursaday markaaso is ilaaway oo qof walba 'Laylaay' ugu yeedhay. It's force of habit rather than her meaning to call him walaal. Wax fahma.

Tuujiye   

Abaayo

Walaashiis

Yarta

Faxda

Xariifada

Macaanto

Ditooreeso

Ma wadaa?

Wax reer magaal ah ma idinku jiro... "Walaal" so boring and formal uff........

Wareer Badanaa!!!

Sujus mostly use "Abay and Abow(not the italizised version of Abaayo,Aboowe)...Just the clean and simple Abay and Abow...

The swahili version of Abaayo is "Dadangu" or the more modernized version of "Supuu"...there is also a swahilized one where they say "Sistee"....So to use in a sentence,you would say: "skuu skuu...Oh ye siste/ supuu Niaje??"[roughly translated as "abayo,warka keen" or Wazzup boo] :)

Ms MoOns   

I only say aboowe to my actual brothers and (male) cousins and abaayo for most Somali sisters.

Macaan & Qalbi for one specific person.

P.s. I hate using walaal, it sounds so, qofka inaad iska fogeyneysid. Impersonal.

raula   

^^^I I despise that word even when a woman uses it-no matter the context. Some girl at the mall one day..said “nayaa..nayaa…Caato…blah blah…you don’t remember me..?” I was like F#*&, I turned around either way coz she had few kids w/her-and told her not to address me as such..if she can’t say walaal, abaayo..etc & walked away. I don't recall what she said next but i was fuming to say the least at her audacity...

Somalina   

Raamsade;763219 wrote:
Imbow/Imbaay (Aboowe/Abaayo)

Inbaaydeey warka i sii, inbaawgeey xaad ka hadlee qandho ilko gaduudan.

That's how we roll, Hiiranian swagger.

Raula, ditto.

Tuujiye   

^^^ Kir! "fiiri" kulahaa lool dhoorahaa tahay maxaan dhahaa....

Raula waa lagu salamaay maraxee!!!....

Wareer Badanaa!!!

Carafaat   

Tuujiye;763429 wrote:
Abaayo

Walaashiis

Yarta

Faxda

Xariifada

Macaanto

Ditooreeso

Ma wadaa?

Wax reer magaal ah ma idinku jiro... "Walaal" so boring and formal uff........

Wareer Badanaa!!!

:D

I assume Ditooreeso is for higher educated girls or for actual female doctors?

Showqi   

NGONGE;763269 wrote:
Showqi. Aniga khasab ayaay igu tahay in aan o fiirsado hadalada o dhan.

Haa Ngonge si fiican uga fiirso. Hadii kale sidaa dii baad Heesaha iyo Gabayada isku khaldi doontaa:D:D

Aaliyyah   

lool@ xaajis comment..kulaha shaah so shub ragii rag aha ba so galay eh..reminds me the other day when I was at the store with my mom and I was choosing that mug shaaha lugu shubo, i think it is called in somali talaagaada shaaha. Anyhow so im choosing one and my mom is like mid quruxbadan so dooro oo aad nimanka usoo dhigtid..im like nimana ma aqaane im choosing my dookh lool..and she goes niman miyeyna aheen kuwaad rabtiin..anyways so ur comment reminded me of the conv. i had with my mom lmao..somalida niman uun bay ka fakaraan..gabdhihi maxa lo rebay wa suaale

salam