Sign in to follow this  
Somalina

Xaji Xanjo

waa iska caadi in arday reer somaliland ah eey passport soomali weyn ku baxaan , mana ahan markii ugu horeysay ee ardadu eey ku tagaan kii hore ee soomaaliya . Turkiya kama suurowdo iney aqbalaan pass somaliland waqti eey sudan iyo egypt ku qaadanayaan ki soomaali .

shir weynaha qaramada midoobe ee 2012 waa iney somaliland codsataa in xubin buuxda laga siiyo UN , sidii maxamuud cabaas uu suubiyay midkii barya hore la qabtay . somaliyana codka diidmada qayaxan (veto ) ma heysato , chance weyn ayey heystaan ayaan filayaa jamhuuriyada somaliland .

reer koonfur ka wareejiya walaalahiin idinka un bey idin sheegaan iney dowlad yihiine . dunida kale kama qorta warkaase.

Waaryaa Jacayloow, waar dee naga daa awoowe. Waaku sidee mujaahid? Where is NGONGE?

At the end of the day, pragmatism trumps silly politics. It would have been a travesty if 300 students lost this valuable scholarship because of Somaliland's political games. I am glad the SL leadership recognized the danger.

Somaliland Students travel to Mogadishu and recieve the new Somali E-passport

Muqdisho: (pp)- Aradaydii ka soo jeeday deegaanada Somaliland ayaa laga soo dejiyey magaalada muqdisho, isla markaasna loogu qaybiyey E-passport-ka Soomaaliya magaalada Muqdisho, kaddib markii masuuliyiinta Turkiga ee qaabilsan deeqda waxbarasho ay sheegeen in Ardayda dhoofaysa dhamaantood ay haystaan E-passpor-ka soomaaliya.

E-Passport-ka Soomaaliya oo loo qaybiyey Aradayda ka soo jeeda Maamulka somaliland

Maamulka Siilaanyo ayaa horay u sheegay in ardayda Somaliland ka soo jeeda ee deeqda waxbarasho ka helay dowlada Turkigu ay ka dhoofi doonaan Hargeysa , isla markaasna ay ku dhoofidoonaan Passpor-ka Somaliland, arrinkaas oo noqday mid beenoobay.

Ardaydii ka soo jeeday gobolada Soomaaliya oo dhan ayaa la isugu keenay magaalada Muqdisho, kuwaas oo diyaarad Turkigu ay leedahay ay qaadi doonto Garoonka magaalada Muqdisho.

Dowlada Turliga ayaa Imtixaano ay ku qaadeen deegaanada Puntland, Somaliland & magaalada Muqdisho ku ogaaladay arday soomaaliyeed , kuwaas oo deeq waxbarasho ay siisay dowlada Turkiga.

Arrinka goosashada ee ay Somalinad ay ku doodayso ayaa meesha ka baxay , kaddib markii ardaydii ka soo jeeday somaliland laga soo dejiyey Garoonka Aadan Cadde isla markaasna loo qaybiyey E- Passport-ka Soomaaliya , si ay ug amid noqdaan ardayda soomaaliyeed ee heshay deeqda waxbarasho.

Daabacaadda: Puntlandpost.com

NGONGE has disappointed me as of late. The man whom I thought would be above silly egos is showing signs that he has indeed bought this 'ictiriaaf' thing.

There is a region called Somaliland. There is no country called Somaliland. Only Oodweyne believes that there is a secret recognition for our norther region. Even Xaaji Xunjuf knows the truth.

Why NGONGE is burying his head in the sand, and cant accept facts as they are?

A_Khadar   

Somalina;748476 wrote:
Wey duuleen from Xamar.
:D

;):eek:;) Waxkasta citiraf qasab ah miyaa. War bahashu waday leedahay ee maro not everywhere waxay la gaadhay in odayaashii magaca ku lahaa umada somaliyeed lagu qasbo bumber stickers in ay xidhaan ilay ay cimaaamadihiin ku qariyee..

A_Khadar   

xiinfaniin;748596 wrote:
NGONGE has disappointed me as of late. The man whom I thought would be above silly egos is showing signs that he has indeed bought this 'ictiriaaf' thing.

There is a region called Somaliland. There is no country called Somaliland. Only Oodweyne believes that there is a secret recognition for our norther region. Even Xaaji Xunjuf knows the truth.

Ma maqashay Gadaal ka gaadh baa xaajo qudhmiya (dumiya) NG waa gadaal ka gaadh meel laga quustay buu qoor sagaaro kuhayaa...

Baasaboor kahorba maxaa laga murmaa. Ma dood ayaa ka taagan in deeqdaan waxbarasho loogu tala galay ardeyda wax ka barto Soomaaliya. Su'aasha haa mise maya ayaa la rabaa inta baasaboorkee ku duuleen, garoonkee sii mareen iyo diyaaradee raaceen la isweydiinin.

Somalina   

Miskiin-Macruuf-Aqiyaar;748611 wrote:
Baasaboor kahorba maxaa laga murmaa. Ma dood ayaa ka taagan in deeqdaan waxbarasho loogu tala galay ardeyda wax ka barto
Soomaaliya
. Su'aasha haa mise maya ayaa la rabaa inta baasaboorkee ku duuleen, garoonkee sii mareen iyo diyaaradee raaceen la isweydiinin.

Sheekaba sheekey keentaa ma maqli jirtey? :)

Ardeyda SL scholarships-ka Turkiga waxay ku helaan magaca Soomaaliya, taasi waa la wada ogyahay ayaan filaayaa. Inkastoo dad JB camal ay iska jiraan oo raba iney naga gadaan mashruucooda faatadhugta ah.

Liqaye   

This is the whole SL dream in a nut shell it is not only a fight for ictiraaf, but a fight against simple beareacratic procedure as well as common sense, and when the reality on the ground is one hundred percent clear [Where you see photos call them doctored, where you see reports and receive calls on how nice the e-passport your inadheer got in mogadishu, wipe said convo from memory]simply deny reality.

Tell me how can some of us take this fight for ictiraaf for anything more than entertainment value.

NGONGE   

xiinfaniin;748596 wrote:

Did you read the SL president's speach, Xiin? :D

NGONGE   

^^ Xiin did one of his enegmatic "I know what Siilaanyo thinks" moments the other day. Well, now we all know what Siilaanyo thinks. Lets see what Xiin will say next. :D

p.s.

Yes I have, thanks to you of course. ;)

^^Haven't you learned anything from your guru? Wasn't one of his bolded mantras about being able to distinguish between what one 'thinks' in private and what one 'says' for the public consumption? :D

As for the topic of the thread; a much ado about nothing as per usual with this kind of threads anyway. Take for example the education minister samsam whom i know and met several times when she used to run her community education in london - she has british passport and from what from history Silaanyo also travelled with Somali passport when he was getting his education from English university.

NGONGE,

Yes I read what Siilaanyo had to say on the Turkish scholarship. No doubt that the old man is a reasonable man. But he is boxed in politically. You, good NGONGE, are a reasonable man who chose to support most absurd of assertions. Turkiya does not recognize you, so it will therefore not accept your claim of statehood. You understand that, and Siilaanyo understands it.

Even if you are resolved to defend these claims for entertainment sake as Liqaye suggests, the symbolism of last few days are undeniably remarkable. Take a note who got to do the 'dardaaran' to Somali students, it was Somali president Mr. Sharif. Also take a note of what Passport these students used to travel. It was Somali passport. And finally, the symbolism of Mogadishu once again being the center, and the capital of Somalis where all students come to depart from TOGETHER, is symbolically important.