Sign in to follow this  
sharma-arke451

What if........

Juxa   

^^^you are not taking this seriously

Dadka aad magacowday lilaahi bey ubadan yihiin. Who is representing reer laqdabo? Make this realistic Dowlad ah that includes reer rabsho, reer haadhaad, reer khafiif, reer shaxaad, reer jaadwade, reer buufis and finally reer ismiidaamis

A_Khadar   
;);););) I am still hungry Juxa.. Marka kuwaas aad tirisay madaxaygu can't imagine their right positions at this time.. May be another time when I am full of insulin..

@blessed, huuno ma habaarbaa jagadu??

@juxa, dee wats judgemental??

i concur. where is the admin?? We need in la abaabulo kulan sanadeed for sol members, where all solers will have met, to highlight the necessary

Val
Dalxiiska, bilicda & xaragada

Khadar, this post sounds very girly. How much will I get paid (I hope not less than the men or mudaharaad ayaan qabanqaabinayaa)?

Malika   

Loool..how much do you expect to be paid with a job like that..loool@ waziradha dalxiiska, bilicda iyo xaragada..lol

Equal pay to the minister of defence would be an insult...loool

In that case, yes, I accept. It will my pleasure to increase tourism (dark tourism in this case), bilicda (whatever it is) and encourage Somalis iney ku xaragoodaan dharkeena hidaha iyo dhaqanka, ama duruuc for the modern marwooyin. Sounds almost easy. (Unless I misunderstood the responsibilities?)

Malika, that was my worry dee, that I was being fobbed off with a weak post where I sit at an empty desk and twiddle my thumbs, whilst being paid less than the man twiddling his thumbs in the next office. But my feathers have been smoothed by Khadar's words.

Malika   

^Ha ha ha @ feathered smoothed..lol. Now you will be sitting there twidling with your thumbs whilst looking fab dee, that definetly will require more pay..lol

Showqi   

A_Khadar;742231 wrote:

showqi
wasiirka dhaqan celinta Say Walaahi

Aniga oo ah wasiirka dhaqan celinta Say Walaahi generation. Waxaan dhamaan dhalin yarada ay da doodu u dhaxeeyso 20 -75 jir ee aan Af Soomaaliga ku hadlin u sheegayaa in ay si deg deg ah u bartaan Af Soomaaliga. Hadii kale xabsiga ayaan u taxaabayaa kuligood.

Where is Rudy-Diiriye...........:D

A_Khadar   

Valenteenah.;742425 wrote:
In that case, yes, I accept. It will my pleasure to increase tourism (dark tourism in this case), bilicda (whatever it is) and encourage Somalis iney ku xaragoodaan dharkeena hidaha iyo dhaqanka, ama duruuc for the modern marwooyin. Sounds almost easy. (Unless I misunderstood the responsibilities?)

Right on! shaqadaada laguu sheegi maayo...

^ I'm a very hard worker, as long as I'm appropriately motivated.

Showqi;742433 wrote:
Aniga oo ah wasiirka dhaqan celinta Say Walaahi generation. Waxaan dhamaan dhalin yarada ay da doodu u dhaxeeyso 20 -75 jir ee aan Af Soomaaliga ku hadlin u sheegayaa in ay si deg deg ah u bartaan Af Soomaaliga. Hadii kale xabsiga ayaan u taxaabayaa kuligood.

Showqi, your first order of business is to threaten innocent people with jail miyaa? Typical Somali. Inkastoo aad saacad wax ka yar haysay shaqada, waxaa ila quman inaad isku casisho sida ugu degdeg badan. :D

Malika, of course, if I am going to convince my countrymen and women iney boodhka iska jafaan oo ey xaragoodaan waa in aan inguna si fiican u xaragoodo tusaale ahaan, which costs £££.

My recommendation as follows:

1- No one who actively participating or participated in political section (a.k.a. qabiil section), should be considered any post in the government as they are blinded by tribalism and regionalism.

2- As Val stated, Men had their chances. It is time for women to lead us since they have proven themselves both in Diaspora and homeland by holding the family and country together. I.e. single mothers of good will and the likes of Dr. xaawo.

These are the cabinets to consider:

Blessed

Val

Rahma

Roula

Ibti

Lady Fatima (we should bring her back)

Femme

Juxa- let her have meeshey isku sharaxdey- chief of prison warden.

Lily

Naden

wol

caraweelo

serenity

Tuujiye   

Waraa A-Khadar! jagada aad i siisay waa qaarijis!... Wasiirka ciyaalka xaafada maxaa waaye? ciyaalka xaafada kuligood darbi jiif waaye iyo kolo dhuuqyaal... yaa qaarijinee?

Ani waziir oo wax waabsanaayo in aan noqdo aan iska rabi lahaa..calaashaan intaan kabaha meel iska saarto oo la ii luujiteeyo nooh...

Qori xabaalan sababta ee wiligeed gabar madax weyne u noqoneen makasee? marax yahoo xabaalan!

war qarashkooda aa iska badan!!!>..... Meel hadee meeting ku leedahay waa in laga fikiraa Huruudeeda, cilaankeeda, catar keeda, burakiyeerkeeda, labiska hoos iyo kan kor, kabaheeda, bulakaati iyo dahabkeeda ext..... marka maalin kaste sedex ama afar jeer yaa waxaas ka bixi kara? wadanka dhan dhaqaalihiisa kilkilahooda uu ku dhamaan lahaa iyo catar baquurkooda!!!

jileeca jooji iskoronyo waaxid!!!

Wareer Badanaa!!!

Hee see camal Tuujiey! Ma Mininka Bob aad ka afurtey caawa? Nin qubo ka buuxa camal aad u hadloosaa no! igaar hahow, it is time to flip the rolls. Get with the problem and trade your macawis with apron. Soco oo jikada gal oo caruurta wax u kari.