Sign in to follow this  
Blessed

Somalia in the 80's by Caludio Viezzolli

Kamaavi   

Suqaas waxaana u tagayn ayaa jirta, hadaan ku sheegana xaal baa i qaban, bal kaad abtiga u tahay ee Fat stone city ka soo kicitamaya ayaan odhan Kaah Express u dhiga, ama waxaa dhihi saraakiisha Iley ugu sii dhiiba.. ..:D

Waan ogahay waxaanad u imanayn oo afku-dable ayaad weli raadinaysaaye iskaba daa .... Bal buudhigaas haduu soo dhaqaaqo uun baan iska sugi aad wax soo saartay :D

Kamaavi   

War saas ma ahee ,, hoos ku dableyaal ayaan meel alla meel aan ka maro waayey, ... bal sawirada taariikhiga ah Kaah express(Burco branch) isla imika ka doono, ,....:D

Blessed   

Which part of the title implies newness???? The photographer beautifully captures everyday experiences of somalis of that era......

Did you guyz see something different to what I came across. I see normal average pictures from Somalia and mostly pictures of kids in Dugsi quraan. Also I don't believe the pictures were shot in the eighties, they seem recent to me.