Sign in to follow this  
Somalina

Somalia: Impressive Somali Leaders

Abtigiis   

Somalina, I want to tell you a story.

This guy from Burco come to Hargeisa. So he asked how to make ways into girls. He was advised inuu u iljabiyo. The next day he went directly at one girl and, alternating between the two eyes, gave her quick winks.

She asked: "War maxaad indhaha isu qabqabanaysaa? waa maxay?"

His answer: " way iska kay raaceene, i fahan dee".

Dee ifahan oo dagaalka iga daa.

NGONGE   

Just now, waan isla hadlay oo aan idhi "A&T shukaansi xuma" then I saw the story about the winking Burcaawi. Horta miyaan idiin sheegay in awoowgay 'wali' lagu sheegi jiray? Karamah nooh! :D

gooni   

impresive

مثير للإعجاب

Qosalkiina waayay inaan iska kii,,,,kii iraahdo mooyee

waligay intaan geel raacayay tanoo kale ma arag, war dumarka layskuma doonto hadaadan ubax u sidin

Abtigiis   

Gooni, ubax unbaan siday ee farsamadaa iga xumaatay walaal. :D

Waagaan iskuulka dhigan jirtay xataa dhibtaa waan qabay, oo gabadhaan ka helo, intaan banaanka ku sugo ayaan buugaagta ka jeex-jeexi jiray. :D

Carafaat   

Abtigiis, gabar intu faraha indhaha ka galiyo ayuu shukaansi moodiyaa :D. Typical waqooyi geeljire. Sidaa reer Xamar iskuma shukaansano.

I remember in Hargeysa I was driving with a driver from work in a Landcruiser. And the driver saw this beautyfull girl walking. He drove up to her, and said loudly 'na baridha weyn naga leexi yaan ku jiidhin'. Wallahi waan naxay, I though she will screaam at us and throw stones. And then answered 'oow ma nin kagan yar ee alaabtan yar wata, ayaa wax iga qaadi'.:D

Abtigiis   

wrong tactics, I concede. Wrong tactics. it works in my areas, but should have considered that Somalina is a fish-eater from the south. I come from the land where this happened:

On the night of the wedding, after all people left, the groom and bride looked at one another from afar in their room. The man had no idea how the things after the nikah and celebrations go. How can he start talking to the girl? He is a man! he can not say childish things like 'ii waran" blah blah. Suddenly, like a revelation, it all come to him at once. He took out a big dagger (toori) from his side, jumped and clutched the daah of the dasso house.

"Walaahi inaan gurigan wada kala jeex-jeexi" he decalred, his eyes showing intent and anger

"War maxaad u kala jeexi" the bemused girl asked

"Hadaan dooni adigaan kula jeexi" He said, rushing towards her, throwing the dagger and firmly embracing her.

Carafaat   

Loool@Abtigiis. Was he just seeking a reason to grap her?

Somalina, so tuur next Somali leader. I am kind curious who is in the list. Threadkii inta aan lasii qasin.

NGONGE   

^^ Somalina grew up stealing metal pipes from Xamar buildings. She played "catch the live granade" with her girlfriends as a child. None of your 'scary' stories or tactics will work on her, A&T. Guri aan dhisno kuma shukaansan kartid. "Guri aan dhacno" ku dheh, "ahabl" yaho. :D

Somalina   

NGONGE;804748 wrote:
^^ Somalina grew up stealing metal pipes from Xamar buildings. She played "catch the live granade" with her girlfriends as a child. None of your 'scary' stories or tactics will work on her, A&T. Guri aan dhisno kuma shukaansan kartid. "Guri aan dhacno" ku dheh, "ahabl" yaho.
:D

Ngonge, heshiiskeena burbur ayuu u dhow yahay ogoow.

Showqi   

War nimanyohow ninkii Abtigiis ahaa waxaan u heystay in uu yahay aabihii kaftanka! lakiin walaahi waxaa lagaga keenay: "haye, inaadeer. haye." Agga, war intaanay JB iyo Tuujiye akhrisanin waxan aad meesha ku soo qortay bi"iwaaye ka kacarar meesha....:D

Abtigiis   

waryaa Showqii, war dee kaftanku hal dhinackama socdee, gabadhu way iga xumaatay, inaan raali geliyo weeyaan waajibku. Ma in la isa sii jiido ayaad dan u aragtaa. Me and Somalina will settle this issue amicably as I said. Aniguna wax fiican ma sameyn iyaduna igama roonaan. Laakin waan dajinaynaa xaalada. Xaal ahaana waxaan Somalina u dalbanayaa heestii Maxamed Mooge ee "Wariseey dharaarahan",mise tolow waxaa u dhaama Aways Qamiis's "Shuumeey". :D:D

Showqi   

Abtigiis;804763 wrote:
Ma in la isa sii jiido ayaad dan u aragtaa.

Maya dee xaajadu intii aanay halkaa gaadhin ayaa la doonayey in aad dhinaca kale u weeciso. Laakiin mar aad wixiiba isku qastay ayaad leedahay hees baan dalbanayaa. Bal waayahay ee hees fiican oo laga yaabay ku dhufo, and remember this is your last chance my friend.....