Sign in to follow this  
Taleexi

Bringing Home The Somali Groom

BOB   

Adeer waa inaan inan kuu doonaa...saan talo ma'aha....enough hints baad i siisay so waa inaan fadhiga ka kacaa hadaba.

Peace, Love & Unity.

Kamaavi   

The tittle immediately gave me the impression of "galbinta caruuska", which is when the groom is brought to the home that is prepared for 'Todobaad bax" or honeymoon. People recite certain things till they reach the house. I can barely remember, but it must have been like " Shalilaayaa manimaadnaa, shaah makariseen maka qaadeen, manimaadnaa.. ".

Thanks for sharing yaa Taleexii,...

nuune   

Kamaavi;709976 wrote:
The tittle immediately gave me the impression of
"galbinta caruuska"
, which is when
the groom is brought to the home
that is prepared for 'Todobaad bax" or honeymoon. .

Little you know my friend, it is the other way, groom la galbinaya inteed ku aragtey, adduunkeed ku soo kortey.

Also,

Shalilaayaa manimaadnaa, shaah makariseen maka qaadeen, manimaadnaa

This is a piece from xadradii ay qaadi jireen xerowyaasha iyo suufida, again, waxbaad isku dhabqisey adeer, shalilaayaa waxaan qaadi jirney habeenka khamiista iyo habeenka jimcaha, dariskaana iskugu soo bixi jirey, halkaas ayaan ku buneesan jirney cambuulo iyo dhushuqyo kale

Kamaavi   

Wax anshax leh kama xasuusto intaan ka soo gaadhay mid gaadhiyo loo qaato iyo mid faynuus ama Tiriig la is garab wadi jirey aroosyadu( qadiimi iyo casriba) way noocyo badnaayeen manimaadnaa wax u hanaan egna waa la qaadi jirey.

Say u kala horeeyeen, bal hadda u kala dhig...