Sign in to follow this  
The Zack

Abdi Iley: Deeq Waxbarasho baan ugu deeqay Somaliland LOL

The Zack   

Ina Iley said he has given scholarship to 100 students from Somaliland.

Jigjiga(CakaaraNews)Wafti Ka Kooban wasiiro,Agaasimo Iyo Baratakoolka Madaxweynaha Somali land ,oo daadihinayay 100 arday, oo deeq waxbarasho siisay DDSI,Ayaa Soo gaadhay Magaalo-madaxda- DDSI, jigjiga.

Waftigan,ka Socday Somali-Land,Ayay Ujeedadoodu Ahayd Mid Daba Socotay,Mar ay Wafti Balaadhan Oo uu Hogaaminayay Wasiirka Arimaha Gudaha Somali-Land Dr,Maxamed Cabdi Gaboose,Ay Booqasho Ku Yimaadeen DDSI,Isla Markaana La Kulmeen Madaxweynaha DDSI,Mudane Cabdi Maxamuud Cumar,lagana Wada-hadlay Arimo Badan oo khuseeyay Iskaashiga iyo Xidhiidhka Wada-Shaqayneed ee u Dhaxeeya DDSI Iyo Somali-Land,Aqbalaada Codsiga Deqda-waxbarashadana Uu Bixiyay...

Source

Well this is not new my friend, countries give donor to each other for political and interest reasons, sometimes you may give away something you're people desperatly need expecting it to get you something more valuable. If ina Iley gave somaliland something, its not a free lunch, he is expecting from them something more valueble to him such as security and intelegence cooporation. have you ever heard the phrase "YOU SCRATCH MY BACK, I'LL SCRATCH YOUR'S".