Sign in to follow this  
Kool_Kat

Benefit scam: Amina Muse claimed asylum in the UK while living in Sweden

NGONGE   

This woman is a thief and is not representative of Somalis as a whole. God knows that we have problems as a community but such thievery is not one of them. Still, four and half years in jail, eh? Bet she gets two cells. :D

Juxa   

Breathe bobby breathe! i agree with you.

caruurtii gaajo iyo pocket money la aan baa iskugu darsantay, but lets not deny the few good parents. har iyo habeen iskuulki iyo dugsi quraanka taagan

BOB   

Juxa,

I'm breathing...* inhales and exhales several times until he's calm*.

I agree with you laakiin waalidiinta kuwa qeyrul-masuulka ah aa badan...waxaan Bristol ku arkay wiil 14 jir ah oo very bright and smart ah and sida la ii sheegay wuxuu waddankaba joogaa 3 years...today he's in jail serving 4 years because he was caught with Class A drugs and stolen goods...Why?

For some odd reason me and him clicked from the first day we met..so one day when he was in a good mood I've asked him about how he found himself in this predicament and he told me that his parents don't give him pocket money for school, he asks for home cooked meal but gets the same rubbish take aways as always, he has few cheap trainers unlike all his school friends and then one day he met Mr Faarax who told him to come and work for him and he will be paid like a man...that's exactly the word he used...unfortunately he slipped and now he's paying the price for it....!

I heard countless familiar stories...waalidka they're neglecting their caruurta and that's very sad.

Peace, Love & Unity.

Juxa   

Bob if i may inaan kugu darsado, from what i have seen there is massive lack of male presence in our community.

dhaliishu ma ahan towards the fathers only but also to abtiyo, adeero and cousins. Boys above age 14 cant be expected iney guri ku xernaadaan and need more than hooyo's macaan is able to give

Malika   

Abtigiis;687189 wrote:
Yaa inaga maqan oo baryahan la arag gabdhihii SOL?
:D
:D Let us not judge her. She could of one our own. I mean SOL..

:D:D - War waxaa oo lacag hadhaan xadii laha, I would be basking in the sun in Zanzibar - just a year of what she was stealing would have been enough..Lol.

Juxa   

xaaraanta laguma naaxo contrary to public belief! qaac iyo kuleyl baa laga qaadaa

and the shame of being caught! horta somalidu badankood 4 been ah isma daba dhigi karaan, xasuus la aan daradeed iyaga uunbaa kala hadlaya

Taleexi   

War xaaraantaasoo kale barako la'aanteeda ka sokow... waa full time job. How many DOBs, SSNs, Ten Digits, Names and addresses you need to associate with on the fly or as the need might be.... qofku muu minimum wage meel kaga shaqeeyo with his dignity in tact. Allow sahal umuuraha.

Kool_Kat   

Juxa and Malika, hadal haan ma buuxiyee hook a sistah up! Labo caruur maxaa benefit ku helaa iisoo ogaadaa aniga meesha ha'iisoo indha taagnaaninee? Hadaan baxar ku galo, Juxa will have my back... ;)

Ala maxaa naag Soomaali inta nala dagan every few months Ingiriiska u orodo! Mind you the very life they live in is poverty = guryo dowlad in poor neighborhoods, schoolada kuwa ugu xun xun bey caruurta aadaan, and as many mentioned already caruurtii gaajo iyo wax siismo la'aan bey isugu dareen...Trust and believe, hadaan wax dhacaayo wey iga muuqanee...Aduun waa laba bari, what's the point in wax ladhoco hadaan laga raaxeysaneen? What hell is a home in Dubai? :mad:

Malika   

^No problemo! adigu iiskeen leh - horta make sure you rough yourself up, you look too good to be a qaxoonti hadhaa soo degtee..we will show you the right people, marka aad arimahaa dameysiid, aniga gurigaa laaguu siyo aniga masuul kaaqadeyaa- will supervise your sub-lets[:D] dee 50-50 ayaan lacagtaa uu qadaneynaa - waxagaa accountigaa kuu soo geliin..Lool

:D

Juxa   

KK and Malika aniga koleyba kuma jiro sheekadas!

Only yesterday during a training baa (aniga iyo mid kurdi ah) loo digey about dadka qaarkood willing to make you accomplice about fraudalant claims and odaygii basada cadaa kept repeating it is your practising certificate ee iska jir dadkaa, i wonder why uu anaga uun noo soo fiirinayay sheemaha

Blessed   

Horta tan nooceedu way yaryihiin, waa tuugo, say habeenkii u seexataa with all that xaraan. Bisinka! Somalida UK lazynimo ayaa u soo hoyatay oo facaooda ka reebtay. Dadka badankoodu ceeb uma arkaan caydha lagu nool yahay, kuwa waaweyn ayaa dhalinyaridii kula talinaya caydh iska qaado oo guri council ah lasoo bax, waa qaab xumo. Waxaa ugu yaab badan kuwan 'filthy gaalka' ka soo taagan oo had iyo jeer leh caruurta ayay naga xumeeyaan, hadana gaalka biilkiisa kuu nool.. xitaa markay ka haajiraan weli gaalka biilkiisa ayaa Afrika ama Masar ama Malaysia lagu dhargaa, markay is hayn kari wayaaan gaalkii baa lagu soo noqon oo iyagoo nimcadiisa ku nool ayay halkii cayda iyo aflogaado sii wadi. Cawaaninmo miyaanay ahayn. I really hope the Toris end this easy handout system iyo qaadka.. .

Juxa   

lol@blessed, glad i am not the only one feeling bitterness towards the scroungers.

Ever been to a gathering or aroos where you are branded doqon having being in this country for years and not secured council house. or looking skinny and unsighty because you are too doqon inaad iska qabowsatid oo ceyrtaada qaadatid.

UK will benefit no ceyr system unless you had very young kids, or were elder widow, pensioner or disabled. Our community need to restore sharafteena

Blessed   

Honestly, some of the naago aan arakay wax ka han yar waligay maan arkin, waanay isla quman yihiin, anoo Dubai jooga ayaa la ileeyahay guri coucil la soo bax. Seriously why?? And the men.. in rag lagu sheegoba maaha.

Caydha, should only be given to the disabled iyo the eldery. Tii ilmayar haysata kii caloosha u biixayay ha u shaqeeyo ama child minder or nursery ha gayso-- there are registered Somali childminders hada, dhiishta hanaga daayaan. Dowlad dadka cawisana way la joogaan, they can do flexi time, get help with child care and even rent. They have no excuses.