Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Somaliland army Closing into Buhoodle rebels confused.

bilan   

Do not you think lacagta aad askarta siinaysaan si ay u weeraraan dhul dad leeyahay inaad dadka gaajada ugu dhiminaya Hargaisa aad cunto ugu gadaan, I cannot believe people are so dumb that they do not have anything to eat yet they want to spend money on guns to close imaginary border.

Qudhac   

somaliland millitary has responsibility to make sure no millitia set up camps inside somaliland, somaliland has survived the destruction of somalia because it has kept the rule of law and order intact and has not let clan millitia set up like ssc.

i remember when laasanood used to be the like buhoodle today now las anod and the rest of sool are enjoying peace, prosperity and the rule of LAW..

and buhoodle will join the fold sooner or later once the folks who have been led astray by money making folks from abroad see the day of light.

bilan   

^^ LA ku ye have you ever been there, it is ghost city, most of the population left the city, so talk about waxaad taqaan iyo hargaisa, not places aadan shuqul ku lahayn.

Qudhac   

No dear some people wish LA was a ghost city for their own twisted political gain but its actually prospering no more clan murdering no more lawlesness... i have family living there and i contact them on regular basis....

Taleexi   

Xaaji: Sheekada Buuhoodle waaba badataye, goorma ayey maliishiyada ehelkaagu soo af jarayaan, mise sheekada caruurta baad ku seexisaan? on the other hand, LA is known to be the epicenter of Somalinimo, indeed it has been a ghost town since your cult invaded but mark my word, no injustice can last forever. The incupation period is also giving fruition...... markaa iska sii raaxaysta while it lasts.

gooni   

miyay ka faashadeen haday buuhoodle qabsadaan in aqoonsigii soo degdegayo?,,,,,caqligu ha shaqeeyo yaan dadka la'isku layn

A_Khadar   

Real news Qudhac.. show aduunka wax kaa indho adag.. You give the right for your clan to rule these areas?

Wararka ka imaanaya gobolka Sool ayaa sheegaaya in abaaro iyo biyo la’aan baahsan gobolkaas si aad ah looga dareemay..

Abaaraha iyo biyo la’aanta ayaa waayadan laga dareemayay inta badan degmooyinka uu ka kooban yahay gobolka asi,iyadoo ay aad u saameysay magaalada xarunta u ah gobolka ee Laascaanood.

Dadka ku dhaqan magaalada Laascaanood ayaa waxaa saameeyey biyo la’aanta,waxaana sidoo kale kor u kacay qiimaha fuustada biyaha la kala siisto.

Booyadaha iyo gaadiidka kale ayaa meelo fog fog oo ugu yaraan 70-KM u jirta magaalada kasoo dhaamiya biyaha iyadoo barkadaha biyaha laga soo dhaamiyo ay hadda gabaabsi yihiin.

Shacabka ayaa ku baaqay in loo soo gargaaro,waxaana abaarahani ay yihiin kuwii ugu adkaa ee soo mara gobolka sanadahan danbe..

Lasanod Online, Laascaanood.

A_Khadar   

If one talks about peace, he/she should not cheer for invading peaceful city to claim making it peace.. Here is what happend to the peaceful city of LA after you ill invasion..

!

a khadar abaar wa ammar allah. President siilaanyo maanta wuxu ku dhawaqay duco iyo alla bari for roob so i dont understand what that got to do with laascanood being peaceful.

A_Khadar   

That has to do alot with. Leave the people alone and stop building up arms. Your clan turned the city to warzone and for that matter many of its residents fled. It's ghost town with few than 30000 poeple while pre-occupation the population hit over 100 thousands.

Your succession agenda is total weste of energy and resource so use the money and energy for useful things like helping people dying for hunger in Hargaise and else where.. Wareer badaana kuwan goosashadu madax martay...

bilan   

Qudhac;686018 wrote:
No dear some people wish LA was a ghost city for their own twisted political gain but its actually prospering no more clan murdering no more lawlesness... i have family living there and i contact them on regular basis....

Family lol, we are not talking about SNM occupiers I am sure they are the only family you have in the city.

A khadar the Army and the police are just there to protect the people not to harm the people. Sure it's very sad indeed what happened in hargeysa to that young girl but unfortunately that happends whether it happends burco berbera buhoodle or laascaanod it's still a problem and we need to deal with it in the right way. Draught in sool and poverty in the whole of Somaliland is something we need to deal with in the right manner

Xaaji Xunjuf;686106 wrote:
a khadar abaar wa ammar allah. President siilaanyo maanta wuxu ku dhawaqay duco iyo alla bari for roob so i dont understand what that got to do with laascanood being peaceful.

lol:D

Maleeshiyada Nabad Diidka ah ee SSC Oo Degtay Fadhiisin Kulaalaya Ciidamada Qaranka

January 8th, 2011

Buuhoodle (Somaliland.org)- Maleeshiyada nabad diidka ah ee SSC ee falalka nabadgelyo darro ka wada deegaamadda Gobolka Buuhoodle, ayaa la sheegay inay u guurreen meel u dhow Tuulladda Maygaale ee dhawaan lagu qabtay shirarkii nabadeynta shaqaaqadii Kalshaalle.

Maleeshiyadan ayaa la sheegay inay daan daansanayaan Ciidammada qaranka oo ku sugan jiidaasi. Sida uu ku soo waramayo Weriye Xuseen Jibriil oo ku sugan magaalada Buuhoodle waxa maleeshiyadaasi ka dabo tagay Badhasaabka Gobolka Buuhoodle iyo Cabdi Maalik Bashiir Baydan oo ka mid ah madaxda ciidammada Somaliland ee ku sugan Gobolka Buuhoodle.

Waxa warku intaasi ku darayaa inay suurto gal tahay in ciidamadda qaranka iyo Maleeshiyada Nabad diidka ah isku dhacaan.

Waxa wararka ka imanaya deegaankaasi ay sheegayaan in Odayaasha iyo waxgaradka deegaanka Buuhoodle ay kulamo la leeyihiin horjoogeyaasha kooxdaasi oo ay u soo jeediyeen inay ka guuraan halkaasi si aanay iskugu dhicin Ciidamada qaranka Somaliland ee ku sugan deegaanadaasi.

Xukuumadda Somaliland ayaa sheegtay inay kooxdan u aqoonsan tahay nabad diid waxaanay hore uga digtay inay joojiyaan falalka nabadgelyo darrada ah ee ka wadaan degaamada Sool iyo Buuhoodle.