Sign in to follow this  
cynical lady

Troll, Shaah, Cakes and Sheeko

nuune   

We are Somalis, we don't have 'p' amongst us, take the sound of it, Apophis should be written, read and should sound as: Abofis, and again, we don't have 'ph' or 'v', so 'f' makes sence to replace your 'ph', my equation was spot on.

You can change your way of life, but you can't change your life to a highway!

NGONGE   

nuune;916829 wrote:
Alpha waa
ragiida
wallee, bariguu naagta ahaa ka warran ee Queen-Araweelo uu ahaa iyo Nomadic_Queen
asset.php?fid=14&uid=3017&d=1313069411

Warya. Stop mocking me dee. :D

nuune   
asset.php?fid=14&uid=3017&d=1313069411 tuug la qabtey yeah, I am in love with ragiida dee, she so sounds gabadh Jinni ah oo la dhaho Jaciinqa

nuune   

Salaam to you too Ibti, jamco waa jiif macaan baan dhihi jirney barigaan dugsi looxa dhigan jirney, sabtina waa sabti sabti qooqdey macalin careysan ardo naxsan loox gariirey usha wash-dhac wash-dhac, haye abidkaa dugsi loox ma tagtey maxaadse ka xasuusataa, Ngonge su'aashan kuma jiro since uu Ceynu-Shams Madrasah uu dhigan jirey and never dugsi loox

Ibtisam   

Hello Ngonge, lol just getting ready to do some work, but Im avoiding it, so I am here trolling.

Hey Nuune. :D Waalidad baad waada

NGONGE   

Heh@nuune..I never touched a loox in my life (well except for the desk). I used to be exactly like these kids:

1233815938.jpg

underdog   

Nuune rageedi,

qad dhuxul iyo caano laisku riiqay. Qalin geed lagasoo gooyey. You have a good saturday hadaan Washamsi lagugu qaadin.

loox-iyo-khad1.jpg