Sign in to follow this  
cynical lady

Troll, Shaah, Cakes and Sheeko

NGONGE   

^^ Abeesada jeer bay ku quraacatay, ma jeer ayaa dawo ah? :D (jimicsiga maxa ku dhacy?)

p.s.

There is nothing wrong with Maaddeey. He's just trying to confuse me.

nuune   
Ngonge, hehe, qofkii jimicsiga sameenaya ayaa la dhahaa jimicso, not to Maadeey though, sidaas uma ilbaxsana jimicsana kuma fiicna, though uu bajiye iyo kashaato suu iskugu daldalaayey uu qaadey mindhicir duluqoow iyo afuufoow

Maaddeey;799139 wrote:
Juxa amin, waa u tegay dhaqtar 'threadka isli ma arkin miyaa?', Entamoeba histolytica cyst aa lagaa helay uu i dhahay, 12 kanini uu ii qoray welina sideydi aan ahay, berri aan aasahaa mug kale.

Qashinka iyo biya wasaqda cabaysay aa gooryaan kuu keenay. Eat spicy food and drink lot of coconut juice. These will help you flush them parasites out.

Juxa   

try Prune juice, if you cant find it there, try to eat spinash, with bocor, fresh tomotoes and baamiye. Avoid rooti, buufo or any bur-based foods.

keep drinking water and why caano geel oo dhaay ah u cabi weysay? if all fails, kusoo noqo ingiriiska and see your GP

Maaddeey   

Juxa, dadka dhan caano geel bay ii sheegeen lkn 'mac' waa ku labalaboonaa, waase isku dhibaa.

London, miney kuleel naqato ii soo sheeg, calcium deficiency aan qabaa, need a lotta sunlight absorption.

wyre   

Jacaylbaro;799090 wrote:
Camel meat doesn't mess up wuduu ..... that is wht they say in Saudi arabia but other Mad-habs oppose it. So I eat and pray right away
:D

That's what I do too

NGONGE   

^^ Wa Caleekom Al Salaaam. Delightful only in your office, outside it's grey and depressing.

p.s.

Caano geel requires wuduu afterwards. What was that phrase about war le ma wadna or something? Dee wax fahma :D

Waar eat what you can and pray without Wuduu hadaad i maqlaysaan ,,, :D

Salaams all .... getting busy by the day and I might have the opportunity to visit Borama in the coming days.

Kuwii hore wax ka wanaagsanba yaa haya niyow ,,,,, the new ones are getting the oil revenue dee ,, kuwii hore they lived their life :D