Sign in to follow this  
Batuulo

Somali F e m a l e President

Batuulo   

Asalama calaykum kuligiin

Somalia 15 yrs niman waa ku heshin waayeen, dhul ma heyno, dad ma heyno, marka ragg fa'ido nooma soo wado Sow ma fiicna marka in ay is dhiibaan oo Markan Dumarka loo dhiibo Xukunka, maadaama xadiis uu dhahaayo """qowmki dumar u taliyo wuu halaagsamaa,""" hada somaliya maxaa halaagay ma dumar baa u taliyay, Ragg sow sidan nama yeelin.. Tan kaleeto Somalida maxaa cadaw iskaga dhigay, mexey illaa heerkan ay isku xasdaan? Waxaan Qabaa Hadii ay dumar xukunka u dhiiban lahaayeen Wax badan baa is badali lahaa somalia...

Sue me ! ;)

Haneefah   

Ay Batuulaay, waxaan ku idhi, get to work, start your campaign and you will surely have my support ;)

Your right walal, raggayaga have failed us and continue to fail us beyond belief when it comes to political matters backhome and on many other fronts for that matter. Dadka kaliya ee dhaqdhaqaaqi ku jiro ama is xilqaamaya wadankii waa dumar, ama business ha noqoto, ama family affairs, ama outreach...name it, they are at the forefront of every struggle and still, unfortunately, suffer great inequality, violence, abuse and their rights denied on a daily basis( I'd like to think we're making some progress in this area ). Having said that, we are still the backbone of society and we need not be rulers to bring about constructive change. If we try to excel in the roles and responsibilities that Allah (SWT) and the Sunnah has laid down for us, and work in a grassroots fashion, we'll definitely be capable to bring the ever needed hope to our desperate people and change their incredibly disheartening plight.

Ta kale, dadkayaga dhibka haysta wax dhowr ciladood lagu koobi karo ma aha. Wax yaalo badan 'went wrong'. However, what I believe our people are in dire need of, is to get educated, to make use of their God-given gift of human reason/logic/rationality, to empower themselves and to rise above the jahiliya they seem to be drowning in...simple way of achieving that is to start reviving the teachings of our deen which many claim to follow yet are far from really following. Once we put an end to lip-serving Islam and wholeheartedly adopt it as a way of life, we'll see the needed change Insha'Allah smile.gif

^^

Just within a period of 1month 2 females have been elected to the highest office.[Germany & Liberia]. Another one might be the president of teh greatest country in the world[Run!Hillary! Run Hillary!] :cool:

I hope somalia will one day become a country led by a woman[As the men have failed terribly indeed].

I have one pre-emptive wish: Dirac should be the national dress President Madam Batuulo,Please smile.gif

Wiilo   

Batuulo sxb it is about time women become president in Somalia, sida aan wada ogsoon nahay rag kumaheyno meesha, especially those isku sheegaayo inay yihiin the so called Politicians. Teeda kale 15 kii sano oo ina dhaaftay waxaa dadku ku dhaqnaa dumar, marka aniga vote-kayga diyaar ayuu kuu yahay or aniga ha la'ii doorto president.....

Go figure:.........

Tuujiye   

:D:D ..Hadii dumarka ahaan lahaayeen warlords..calaashaan..shufto nooh, meel aa gaari laheedeen... laakiin waxaa noqoteen bilaash nooh..lol..

Wareer Badanaa!!!!

nuune   

waan taageerayaa haddey haweeneey Soomaali ah isku taagto jagada madaxtinimada, waxba kala hakran maayo smile.gif

Wiilo   

Haddii aan aniga iyo Baluuto isku soo sharaxno Baluuto President, anigana Vise President, for sume nuune iyo tuujiye vote-kooda waan heleynaa miyaa, wow, that is great.

Tuujiye sxb i wonder Haweeyn Warlords ah sidee u ekaanlahaayeen, i mean, waxay ahaan laheyn horrible situation. Ninkii aan wax kakeeni waayay dumar maa wax kakeenaayo, cat fight 24/7 lee soconlahaa nooh..

Go figure:.........

Yeniceri   

Aniga cid Alla cidii talada wadanka cawaantaan (warlordska) ka qaadeysa waan ku raacsanahay. Tan kale, waxaa mudan in la xasuusto in maanta ay dumarka Soomaaliyeed yihiin laf-dhabarta isu haysta ummada Soomaaliyeed, ileen ragii waxay cadeysteen inay is necebyihiin oona 15 sano kadib diidan yihiin wada-tashi iyo wada-shaqeyn.

Allow ragaa naga badbaadi. Aamiin!

Batuulo   

wiilo .. agreed dear! Wallaahi daacad iga tahay sida somali u nahay dumarka ayaa lagu noolaa last 15yrs, hadana Waa nala Liidaa taasna waa waxa loo heshiin la' yahay. Naxariisti, wanaaggi iyo dadnimadi wali dumarka ku danbeysaa,,,,

yaa igu diiddan?...

Jawaazay   

Aniga intaanan naag iyo madaxtanimo sheekadeeda galinba, waxaan jeclaan lahaa inaan ogaado sababta keentay in qolka Af-Soomaaliga af-ingiriis la soo galiyo?

fikradihiina dhan waan kasoo hor jeedaa...maxaa yeelay waxaan ahay quf diinteeda raacdoo (dhihi maayi idinka ma raacdiin) oo qaadatay sharciga eebeheed soo dajiyay...oo ahaa ineysan dumar noqon karin madax.

sheekada meesha maku xiri karnaa?

Wiilo   

sxbtay aniga laftirkeyga waan qabaa in dumarka aysan noqonkarin ama ay hogaaminkarin ummad, sida Allah yiri of course waan wada aaminsannahay ee waan iska dhaheynaa mooye...

Arawella   

Hey people, do you reckon you could converse in English so that those of us less fortunate could voice an opinion? Or perhaps you could direct me to a site that could translate a whole text within seconds. smile.gif

Originally posted by Fathia:

Hey people, do you reckon you could converse in English so that those of us less fortunate could voice an opinion? Or perhaps you could direct me to a site that could translate a whole text within seconds.
smile.gif

Farxiyo, walaashiis, meeshaan waxaa la dhahaa, hadaadan kusoo arkin irida hore:

Dood Wadaag

K u sheekayso Afkaaga hooyo

Oo ganjeelka markaa kasoo galeysid ayaaba waxaas ku qoran. Hadaa af Soomaali barashadiis rabtid, waa lagu baraa, laakiin af shisheeye meelaha kale aan ugu soo qaxnay intana hadii noogu daba imaado rafaad waaye. Intee ugu hirgaleynaa?

Sign in to follow this