Sign in to follow this  
Qorax

laptop kee ugu fiican?

Qorax   

Sxb, aniga kombiyuter hal kama aqaani waxaana doonayaa in aan laptop gato dadkana qofki aragtidba waxun bu ku sheegaya kaa iska daa kaas gado ee bal ilatali walaal oo laptopke igula talin lahayd bal?

Waxan donayaa mid fiicanoo waxwalba u dhan yihiin haddana raqiis ah. Marka la gadanayo maxa baaso laga eegaa aan ka eegee bal? HB aya ugu fiican mayee DELL ayaa ka sita, War Toshiba dhinac ha u dhaafin iyo ACER ka carar wan ku wareeray ee maxaa dhihi lahayd. Celcelis ahaan isticmaalkaygu waa iska email furfuris, akhbaar akhrin-akhrin iyo kormeer kormeer guud sida halka sol.

Wareer badanaa ;)

Dwye

Haddii waxa aad uga baahab tahay ay ku egyihiin email and web browsing, waxaa gadataa Netbook. Waana raqiis, waa fudud yahay, inta aad sheegtayna wuu ku qabanayaa. Acer,ASUS,iyo Toshiba, intuba waxay leeyihiin kuwa fiican. Dell, Hp, iyo Lenovo ka dhigo choices dambe.

BUKURR   

There is new Acer laptop that pretty much does everything you could ask for and more and it only costs a max of $300, there is also Compaq with that range of spending price, but I would advice you to go with Acer.

Some specifications are:

Processor: Intel 2 Core Duo 2.0 GHz

Memory: 2GB

Operating System: Microsoft Vista(I don't think you wanna mess with the other OS Daaweeye)

Hard Disk Drive: 160 GB

Drives: DVD Read and CD Read/Write Capable

Graphics: 128 MB Video Memory

1024 x 768 Resolution or better

Audio: 16 Bit Audio

Speaker

Microphone (optional)

Communication devices:

Wireless (802.11a/b/g/n compliant and 128 bit WEP capable)

10/100/1000 Ethernet

Expansion Ports: Two USB 2.0

Display: 12" TFT Display (or whatever your eyes demand)

P.S The electronic department always displays the expensive one's (>$500), and keeps the nice-and-cheap down under without price tag, so look for it.

This is coming from a Somali who happens be bakhiil :D

Qorax   

Mahadsanid Gheelle.T. Netbookga ayaan rabay balse waa la iga naxsahoo la yiri ka fagoow bateriga ayaa durba dhamaanaya, programyo qaarkood ma qaadi karo wareer nin buka kun u talsay ayan noqday. Bal aan eego reer sol ka kale waxa aay dhahaan.

GDWonder,

Mahadsanid walaal. kan ma netbook ba mise laptop caadiya? Acerka waa shinees ba layiri waana culeys badan yihiin taa ka waran? kan aad hadda soo dhigtay link ma leeyahay aan arki karo sawirkiisa.

BUKURR   

Bro, even MacBooks are made in china nowadays, and your going to pay a lot of checks on them, so don't let china label turn you away -they're going to take over sooner or later.

http://www.officemax.com/technology/computers/netbook-computers

A notebook is always better and of course you can download gigantic SW on them, and about the battery, as long as you're in planet earth you don't need to worry about that, just plug it to the wall. Your choice may change if you're a family guy!

Aaliyyah   

lol Ruqayaah I feel hurt lady..I recently bought myself a new laptop cuz my old one got messed up. And, its acer..I got it for around 370 I think...well i paid like around 500 cuz I got camera and other stuff..

I think it was worth it...n its so small and doesnt even bother me when im carryin it..

btw ma old one was HP...bt I had it for long time so I think it was overused lol...other than that HP is good and i would suggest it..

salaam

Qorax   

HP laptop macal internetkisi USB an gatay, hadda inta garabka un buu ii suran yahayoo maba dhigaba. Fudeedka aaba kaaga daran.