Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Al-Shabaab Was Behind the Suicide Bombs in Hargeisa

N.O.R.F   

^Ha saxib. But qualified support as previously stated. When the Ethios pack their bags due to their resistance ayaa la odhan doonaa 'mashallah waa wilayaasheen'. Until then they will be denounced by all and sundry.

ps the evidence is sketchy and we have no claim from AS.

^ These ethio apologists were expecting a knee jerk reaction sxb.

shamelessly drumming up support for the xabashi ... it looks like JB is a lost cause now.

NGONGE   

^^ What has JB done other than report the news here?

You come across as more blinkered than he is if truth be told.

^ How so ?

Is it because I choose not to take the all mighty FBI's word as the gospel ? since 9/11 they are not known for their outstanding investigative work.

JB might by just reporting the news in this thread ... but he was already pointing fingers mere hours after the incident.

NGONGE   

^^ He was pointing fingers because of his suspicion that they were behind this. I don't think it was only JB. I bet even YOU had a slight worry (if not suspicion) that Al Shabaab were behind these bombings. Don't worry or resist now. It is a natural and logical thought to have.

If you think it's a setup, say it and leave at that rather than pick on JB for believing the results of the investigation (I shall leave it to him to list the agencies alongside the FBI who took part in this investigation).

But, still, like Norf said (though there is a whiff of resistance in his words too), the evidence so far is sketchy to say the least.

I now believe Al-Shabaab was behind this. Yes, everybody was suspecious coz they are the group that its members can blow up themselves. I don't think RRA or TFG or ARS can do that ,,,, not even qaar aan ogahay ,, :D

Now the Government of Somaliland with the support of the general population should do something about this group. The fight will not be only by gun but they should be beated ideologically, financilly and so on. It is not easy but i belive together we can do it.

Ururka xag jirka ah ee Al Shabaab ee ka dagaalama Koonfurta Soomaaliya ayaa markii ugu horeysay qirtay in iyagu ka danbeeyeen qaraxyadii 29 October ka dhacay Caasimada Hargeysa.

Gudoomiyaha Ururka Al Shabaab Axmed Cabdi Godane oo kaga hawl gala shabakada Al-Shabaab oo uu weheliyo Ibraahim Xaaji Meecaad (Afgaan), ayaa maalintii shalay sheegay in ay kooxda Al-Shabaab ay ka danbayay qaraxyadii ka dhacay dhawaan Hargeysa ee ay ku dhinten in ka badan 24 qof dhawr iyo soddon qofn aay ku dhaawacmeen.

Godane oo kula hadlayay magaalada Janaale ee gobolka Shabeelda Hoose boqolaal ka tirsan kooxda AL Shabaab ayaa isaga oo tix raacaya warbixintii ay maalintii khamistii soo bandhigtay Wasaarada Arrimaha Gudaha ee Somaliland waxa uu sheegay in dhamaan Lixdii nin ee iyagu gaystay weeraradii isqarxinta ahaa ee ka dhacay Hargeysa ay yihiin Ehlu Janno.

Arintan ayaa waxa ay ku soo beegmaysaa xilli wasiirka arimaha Gudaha ee Somaliland u qabtay shir saxaafadeed kaas oo uu ku sheegay in weeraradii loo gaystay Somaliland ay ka danbeeyeen kooxda Al-shabaab isagoo si gaar ahna farta ugu fiiqay saddex nin oo kamid ah ururkaasi.

Hadaba arintan kooxda Al-Shabaab e ay ka gaysteen magaalada Hargeisa ee xarunta Somaliland ayaa waxa ay tahay arin ay si wayn uga hadleen Besha caalamka oo dha iyadoo ay dhamaanba wadamada caalamku ay si gooni gooni ah uga hadleen arinkaasi iyagoo ku tilmaamay arin waxashnimo ah oo aan loo baahnayn.

Afnugaal News Desk

^^^Waxaa wax lala yaabo ah, dadka isku sheego somaaliland baanu nahay ayaa in mudo badan u naageenayay Al-Shabab oo anagu aan u naqaanoh Al-Shaydhaan(ama mo'oryaan gardheer)-- yaa maanta ku calaacalayoh Al-Shabab baa saraheeni dumiyey; AL-Shabab baa dadkeeni laayey. Marka waa idinkii ku farxi jiray markii koonfurta meela kamid ah ey qarxiyaan,ee maanta dhibaatadii aanu horay idiinku sheegnay in shar wadayaashaan ey ka dambeeyaan miyaan dhibtiisi iyo qaharkiisi ina soo taaban. Somaalidu waxay ku maahmaahdaa,"god walaal ha qodin, hadaad qodana ha dheereen, ku dhici doontaanah ma ogidee".

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California