Sign in to follow this  
Jacaylbaro

HAMBALY O REER TOGDHEER

^War adiggu reer awoowgey maxaa kudabadhigey maad faraha kaqaadid waa kusidee dee?

Reer Burco garbaa nootaal balse maalinkale iyo meelkale ayaan lasugeynaaye e daa Naxash Nugaal iyo Generalka hayska celiyeene.

Soomaali-diidnimadooda aad hawgga didin waayo "ninkaad ceesaan kadooneyso, sabeen baa lawaydiistaa"....hada waa ineydhahaan waa go'aynaa si ay prime ministarka dood loogga galinin.

Hambalyiyo bugaadin!

The Zack   

^Looooooooooooooool@reer awoowgay, kaligood ma saarni sxb, qolyahan kale ee Yey daba ordo ee beenta isu sheegana runta waan u sheegaa.

P.s. Oo waxaad leedahay arintan go'itaanka waxey ku raadsanayaan bal iney keep gareestaan booska ra'isal wasaare ku xigeenka.

^Lying about what awoowe?

Takale, did you hear Riyaale, Nur Cadde and Sh. Shariif inaa Djabuuti looggu wada yeerey? Maxaa loo sheeggibaad umaleyn?

Somaliweyn-President Speaker of the baarlamaan, iyo prime Minster? War Waraabe geeya meesha walee hadiikale Xidiggo aan idinku jano tagi

u gotta look beyond the lil box! 2 see somaliwayne. open your mind and u will see the big pic.

always go for the whole enchilida! dont settle for lil cut...this is a classic african problem.

Xidigo   

Originally posted by Ibtisam:

Maaxa qashinka Burco kaa gaaley :confused: I mean really, so far you've mention its dust and qashinka, miyaad weyed waax kaalo aad tidaad?

Excuse me? Can someone translate this? :confused: I mean really, Is that the new Somali-land language? If not, Afsoomaaligii Xaal ha qaato. Did you grow up in London or Somalia?

Mise adiga iyo NG meel baa luqada la idinku wada baray ;)

Kool_Kat   

^^LOOOOOOOOOOL...Ilaahow hadaad caadi tahay maxaa dhahaa...Miyaadan af Jarmal ku hadlin walaalo? :D

Let's see if I can translate:

'Maxaa qashinka Burco kaa galay? confused.gif I mean really, so far you've mentioned dust and qashin, miyaad weyday wax kaloo aad tiraahdo?' icon_razz.gif:D

Ibtisam   

^^LOl Thank you KK, weye is deega tireeysa when she is cornered. Strange how she understood my Somali for so long and now it becomes an issue because she can't justify herself.

*Xidigo, Sorry dear, fancy you saying to ME, what I already stated few weeks ago about my Somali; I'll quote it for you;

Originally posted by Ibtisam:

^^I'm serious, why else do you think I write Somali I like I do?? I am the experiment, I have to see how far I can deviate from the standard written Somali. If people still understand me, then the rest will soon start writing like me. All new official documents will be adopting the new standard language!.
:D
How is that for a conspriacy theory
:D

Here

Tell me something I did not know. :rolleyes: Now if you don't have anything else to say, run along dear, find something to do with your time rather than worrying about my Somali, Burco dust and qaashin. Maybe you can uururi some of your own qashin before faaro tagtag. ;)