Sign in to follow this  
rudy-Diiriye

Bye Bye tfg and Cheerleaders!!!!!!!!!!

Abtigiis   

You ask DQ. I was asking him. All Somali's have the the same origin with Oromos. KUSH, if you know it.

Su'aashu yayna tolnimo-jacayl kaa leexane cidday ku habbontahay waydii! Bilaa-Protocol.

Originally posted by Farancab:

^^ROTFLMFAO...

I'm sure every one has enough sense to realize that irrelevant *****'s like you have nothing to offer in this thread as is the case with 99% of the threads posted here, please for the sake of heaven substitute emotional partisanship for intellect.

As your ability to give insults get worse by the post, what am I to expect from you next, huh? I mean is this the best you could come up with...LOL

irrelevant *****

Oooh, you really got me with this one? :D

you have nothing to offer in this thread"

I wish I could compliment you in return - but I'm sad to say, you have no qualities to speak of, whatsoever. :rolleyes:

Horta, what you got against me, huh? Are you still mad I regulated **** ***** ***** ******

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

[ November 30, 2008, 01:02 AM: Message edited by: Miskiin-Macruuf-Aqiyaar ]

Abtigiis   

Farancab

Ninkani iskuul iyo hawl kale kama cararayaane, orod iskaga tag yuuna ku dan seejine. Computer daasad ah unbuu garaacaa, waa ilmo saaqiday.

^^^

Markaad ***** **** ka raadin jirtay baa lagaarey miyaa? ha ha ha... ******* **** ****

LOOOL@"iskuul iyo hawl kale kama cararayaane".

Saaxiib A&T, iskuulada axada la dhigto anigu ma aado...show adaa sunday school aadid oo baadariinta ayaa caano booraha aad isbuuca soo socda aad cabi lahayd kuugu qeybiyah. :D:D

Republic Of California

[ November 30, 2008, 01:06 AM: Message edited by: Miskiin-Macruuf-Aqiyaar ]

Abtigiis   

Looooooooool@iskuul axad la aado! That was funny. Laakin, today is saturday. Not that it matters.

Adigu'se ma kolbaad iskuul tagtaa isniin iyo axad toona! Soodiga halkan uun gabdhaha u kala tiriya.

^^^Sheekadaas oo kale waxaan u aqaana--stuff iyo caano boore.

Saaxiib A&T, Halyeey Cabdulahi Yuusuf, Eebe kaliyah ayaa mucaarad ka dhigi kara ee cantrabaqash-kaaga raqiiska ah kuma noqonayo mucaarad liita sida mo'oryaan gardheerta aad taageertid.

Republic Of California

Kamaavi   

Abtigiis, dhan-baan buuga kaga hayaa, kan yarna waa ku aan ku dhex wadi karo buuga oo wax sheeg iyo cashar u baahan.

Hadda Ilaahay balankii Umaba bilaabma oo inta la soo diray ayaa weliba inta orrod lagu yiri laga dhaqaaqay. Markaa bal intuna Miskin Macruufkii meesha gacanta marin aam ilmaaaha wax u sheege ii yara kadi adeer.

Originally posted by dhulQarnayn:

^^^

Markaad gabdhaha naageysi ka raadin jirtay baa lagaarey miyaa? ha ha ha... nafyar taan layiraahdo Farancab, iyadaa teedi la yaabaan ee naf haka raadsan.

LOL^ warya hooy- hooy kiiyoow waxaa la yiri afeef hore ama adkaysi danbe lahow.

Laakiin adu af xumo dayn maysid, cabaad iyo calaalna dayn maysid, xaggee lagguu raaca aabihii la janee. Hooge kiyoow anu waxaan ahayba waan ku hayaa ee bal maanta uun adkayso oo wax iska dhici, adon dumar, reer iyo cid kale xag-xagan.

^^^Af Ingriiska maarkaad ku hadlaysid ayaa la qaatey. Anigu af garam garamkaan kaa dhareeraya ma garanayo ee luqad aan fahmi karo bal kuhadal.

In the mean time, ha kuu macaanaato.

Republic Of California

Kamaavi   

Kiyoow adna caano boorahaaggu hakuu macaanaado.

Kiiyoow Ingiriis yaroo nooccaad ka hesho ah aan miiska kuu dhigay ee kala bax.

Hana xanaaqin, markaad aragto sida u cabirkiisu kuula egyahay.

Kamaavi   

Originally posted by dhulQarnayn:

^^^Is there a hogwash translator in the house?

I'll let you know when the feeling comes back into my right shoulder. ;):D