Sign in to follow this  
raadamiir

6/13/06 IS THE BIG DAY IN BAIDOA MPs VOTE FOR FOREIGN TROOPS

Abwaan   

No one needs ciidammo shisheeye, ciidammada maxkamadaha will do the job (of course they need to reorganise themselves and make sure that horjoogeyaasha qabiilka sida indhacadde in laga saaro).

Paragon   

NEWS JUST IN: The parliament voted YES to foreign troops.

War deg deg ah: Xildhibaanada oo isku raacey in ay yimaadaan ciidamo aan kala soocneyn

Baydhabo- 14.June.2006 Xildhibaanada Baarlamanka KMG ah ee Soomaaliya ayaa galabta u codeeyey qorshe ku aadan in ciidamada imaanaya dalka ay noqdaan kuwa ay u dhan yihiin wadamada iyo in laga reebo wadamada

dariska la ah Soomaaliya.

Codeynta oo bilaabatey duhurnimadii maanta ayaa waxaa loo codeynayey hab qarsoodi ah oo xildhibaanada codkooda ay ku ridayeen baqshad loo diyaariyey codeynta.

Waxaa la sameeyey laba cod oo kala ah Kor in ciidamada imaanya aysan ka mid noqon wadamada dariska la ah Soomaaliya iyo Hoos oo ah in ciidamada imaanaya dalka aan la kala soocin oo ay si buuxda u imaan karaan dalka.

Si kastaba ha ahaatee go'aanka ay maanta gaareen xildhibaanada Baarlamanku gaareen ee ku aadan in ciidamo aan lakala soocin ay yimaadaan dalka ayaa wuxuu yahay mid si weyn ay isha ugu hayeen shacabka Soomaaliyeed, iyadoo go'aanka ciidamo ay ku imaanayaan uu ku xiran yahay ogolaanshaha laga helo Qaramada Midoobey oo iyadu cunaqabateyn hubka ah ku soo rogtey Soomaaliya.

C/laahi Soomaali

SBC Baydhabo.

me   

Now I Hope NO FRONTLINE STATES!!!!

I will personally kill all those guys and their children if they have just costed us our independence. They mess us us for 20 years and them they give our independemce and our land away toour enemies. Are they normal? ma waxbaa ka si ah?

me   

Let the ICU kill the damn TFG. C/lahi Yusuf and Gedi are the men who have given Somalia its final blow.

I thank them for the following catastrophe.

Now sit back and watch the carnage. Sit back and watch the next 30 years how we struggle for our independence.

Paragon   

^^ Abit too streotypical, isn't it? Be pleasant Mr President. Though I can appreciate the cause of your alarm, everything in the African continent is not in the grip of HIV/AIDS' gloom and doom! Be more optimistic about our African brethren, would you?

me   

Freinds don't take me 2 seriouse today. I am in Shock. The anger has taken over me. I will go and do the garden now.