Sign in to follow this  
Saalax

Loser Maxamed Abdillahi Omar I am not clever enough to compete in Somaliland

NGONGE   

^^ Mowjaad khalad baad iska raacaday, Xaaji. Badal, badal. Dadkaan ku leh ninko waa 'jaasuus' oo hadana na leh Somaliland is part of Somalia bal wax u sheeg. Maca kii raacay waa kuwa wada diiday! :D

Originally posted by Ducaysane:

after listening Oomaar's interview, I have to admit that his loyalty lies more in Hargaysa than in Mogadishu. He was keep saying "Somalia and Somaliland" what the F...ck. since when Somaliland became a country. This guy will cause damage to the somalia unity.

If he was talking about Puntland, do you think he would say PL or just plain Somalia? :D

He's a politician, it's natural that he would not want to burn any bridges.

P.S.

It was not long ago when there were complaints in the forum about how SL banned this guy from attending his father's fuenral. Ma saca bi saca baa?

dee ethiopia u sheeg melez u sheeeg dadka somaliland ciid kama rabno eeh hana dayaan

loool xaajiyow ameey no roon tahay inaan arimaheena xalino 2gether, ethiopia ayaaba ka danbeyso waxan somaliland,puntland iyo hebelow land. Because ethiopia are aware of that maalintii somalia heshiisa macal somaliland inaan *******iya xoreyn doono marka waa isku keen diraayaan sidii aan waligeena uu midoobin.. Im sorry to say that laakin waa xaqiiqdii somalina waa ****** iyaga lee isku maqan.

Gabbal   

Waa siyaasi bisil ninkani. After this interview I doubt he ever was or will be pro-secession.

Abwaan-

Ku tiri ku teen weeyaan waxaasi adeer. Caqliga saliimka maba qaadan karaya nin reer Hargeisa ah oo xilkiisi sidaa u isticmaalay in mar labaad sidan loo sharfi lahaa.

Abwaan   

Originally posted by Gabbal:

Waa siyaasi bisil ninkani. After this interview I doubt he ever was or will be pro-secession.

Abwaan-

Ku tiri ku teen weeyaan waxaasi adeer. Caqliga saliimka maba qaadan karaya nin reer Hargeisa ah oo xilkiisi sidaa u isticmaalay in mar labaad sidan loo sharfi lahaa.

loool Gabbal...intaas ma waxaa ka galeysaa yaan Farmaajo dowladda uu soo dhisan iimaheeda laga hadlin? Ha is daalin wixii khalad jira sidaas looga aamusi maayee! :D

Abwaan   

Originally posted by Gabbal:

Farmaajo didn't even come to my mind while making that post. Balse la yaab ma lehid, Soomaali baad u tahay taasi.

What makes you think I will beleive this? Soomaali oo dhanna maxay kaa galabsatay aniga waadba i duri kartaa.

Abwaan, awoowe I don't doubt your nationalistic intentions, but it is possible you misunderstood Oomaar's intentions.

Oomaar was asked questions about Somaliland.

Without avoiding the answer, here are the three choices Oomaar had.

1. Somaliland doesn't exist. Been bay meesha ku hayaane, dadkooda dhinac haka raaceen.

2. Somaliland is an existing entity that has made remarkable progress. It is up to the the Somali people of both sides to solve the union question. My current job is to help the process of pacifying the South. Let us focus on bringing peace to the South now.

3. Somaliland is an independent country. The TFG and the world must recognize its independence.

Oomaar went for the second choice. He is clearly a pragmatic unionist.

I have no doubt this man is a smart politician. If all other ministers who "represent" different regions of the nation were dealing in the same manner, Faroole and Shariif would not be arguing about cabinet appointments today. :D

Anigaa ku wata, afkayga ku hadal, gobolkaaga ka soo horjeedso oo aflagaadee waa tan meesha ina dhigtay maanta ayaan aaminsanay. :D:D

RedSea   

Originally posted by Libaax-Sankataabte:

Abwaanoow, Somaliland haduu hoos kala shaqeeyo, maxaa dhib ah oo ku jirta? Sow iyaguba shacab Soomaaliyeed maaha oo in la soo dhaweeyo ay haboon tahay?

a fundemental belief that is often overlooked.