Sign in to follow this  
NABAD x 3

DUQII DOONA, DUCANA UGU DARA.

^^^ LOL... :D --I was just saying summin similar in a different thread! iska daa Saaxiib, mucaaradnimadii raqiiska ahayd maanta ha uga haka dabaashaan xaarka ey maanta qasanayaan.

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

Abwaan   

lol...Maxaa la isku cammiray...kaas ma u malaynayo in Soomaali u darsanayso wixii aan dantooda aqoon maahane...and who says Dayniile ayaa ka turjunta rabitaanka ummadda other than cantarabaqash dad aan sida wax loo qoro aqoon oo wuxuu shalay qoray maanta buriya isagoo labo af ku kala hadlaya.

Abwaan the point is, that the folks in the south, which I call " DIIDNAY-LAND " will blame every Dick and Tom for their problems except themselves. They can be misled easily and will jump on to say DIIDNAY to any progress to establish a Government. Many people believe the Ethiopina card was just an excuse to stay in this anarchy. But that card seems to be fading I wonder what the next one will be, ???????.

^^^Iska daa Abwaan! Waa nin qabyaaladii qaaxo ku noqotay. Ever since the old man retired, homie got nothing to post on SOL. Why? Because all he used to post was his hatred for Cabdulahi Yusuf. I now almost feel sorry for him. :D

Waryaa Abwaan, Cabdulahi tagyey: Marka ummada meeshaan isku gumaadayso, orod oo talo u yeel, halkaan haku shaqala'aaninee! ;)

Republic Of California

The Zack   

Yey won't be missed ee sheekadaas caatada nala dhaafa, dabbaqoodhigii aduunkuu ahaa, that puppet has done every thing he could to be called Mr. President waxna wuu ka faa'iidi waayee. War hana dhaafo kaas, al-xamdulilah.

Abwaan   

Soomaalida waan la yaabay iyo sida ay indhaha iskaga tiraan runta...

Can anyone tell me Soomaali meel walba ka timid oo Boosaaso ku dagaallamaysa amase rabta inay xukumaan and resources baaxad leh ee degaankaasi leeyahay? Amase Hargeysa ku dagaallamaysa? Plus dadkeeda oo dhan miyaa inta maqaasiinnada hubka jabsaday qof walba qori qaatay ama caasimadda oo gudaha iyo caalamkaba la fiirsanayaa kuma yaallaan amase twice laguma samayn outside military intervension 1992 and 2006?

Haddii cidi dan gaar ah ka leedahay Boosaaso iyo Hargesa degenaasho la tilmaami karo ayaa ka dhacay balse aqoonsi caalami ah lama siin haddii aan indhaha la is tireyn. Let us be realistic.

We seem to compare wax aan isa saarmi karin.

Of course the policy in the south has failed...and there has been alot of unfortunate conflicts. It is not because qabiil fulaan is lower than qabiil Y but just because xaaladda is complex, the problem is deep and lot of intervention.

Soomaalidu sidaan bay ahaanaysaa inta dad ku fekerayaan annagaa cid hebla ah oo wax baan hoggaamin karnaa iyo innagaa cid hebla ah oo dhulka innagaa u badan midnaba.

One cannot compare the south to degaanno kooban oo qabaa'illo kooban oo magac wadaaga ay degaan.

Abwaan   

Originally posted by dhulQarnayn:

^^^Iska daa Abwaan! Waa nin qabyaaladii qaaxo ku noqotay. Ever since the old man retired, homie got nothing to post on SOL. Why? Because all he used to post was his hatred for Cabdulahi Yusuf. I now almost feel sorry for him.
:D

Waryaa Abwaan, Cabdulahi tagyey: Marka ummada meeshaan isku gumaadayso, orod oo talo u yeel, halkaan haku shaqala'aaninee!
;)

Republic Of California

DQ there was a time aad xoogaa tareenka ka dhacday oo aan is iri maba istaahilo in lala hadlo laakiin hadda with the little change in your posts I am ready to discuss issue with you as long as aad u hadleysid sidaad ayaantaan u hadashid haddiise bahashu ku laabato ciyaaleyntii berigii kuma jiro.

By the way anigu ma aaminsani inaan Koofiurta kaa xigo of couse I did not like Yeey and his likes laakiin haddii Soomaalinnimadii shalay aad sheeganeysey ay run kaa ahayd dee waxa Xamar ka jiraa waa noo wada yaallaan haddiise aad aaminsan tahay Boosaaso ayaa Xamar ka fiican maba astaahishid in lagula hadlo.

Iska daa Abwaan! Waa nin qabyaaladii qaaxo ku noqotay. Ever since the old man retired, homie got nothing to post on SOL. Why? Because all he used to post was his hatred for Cabdulahi Yusuf. I now almost feel sorry for him.

:D

All one has to say to this dude is Hi hater :D

Abwaan   

loool...dad bey Yey kaga dhegtey oo isaga maahane aan wax kale...Yey ma soo noqonayo ee Khayrkaa la jaanqaad...

WAA LA DOOGIYE YAAN LA DACAROON!

Abwaan   

Originally posted by The Zack:

Yey won't be missed ee sheekadaas caatada nala dhaafa, dabbaqoodhigii aduunkuu ahaa, that puppet has done every thing he could to be called Mr. President waxna wuu ka faa'iidi waayee. War hana dhaafo kaas, al-xamdulilah.

loooooooool...Zack u sheeg!