Sign in to follow this  
dhulQarnayn

Kala japkii ururkii biliiliqada ee la magac baxay Al-shabab

The Zack   

Lool dee source fiican baa dadka loo keenaa, wiil yar oo caasi ah oo warbixin khalad ah keenay baa tahay marka waa in lagu canaanto. Mardanbe waxaas halasoo shir tagin.

LOL@ Caasi! :D

Haye Adeer...meeshaan oo dhan waaba katagayaa. Aargalaan caano boore ah inta walaaqdo ayaan isla dhaci doona, markaasaan dug leeyahay...wa inoo mar kale saaxiib smile.gif

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

The Zack   

^Sug, Ma soomanid miya? On another thread you were claiming that you live in California and the last time I checked California was on Pacific Time which is now 10:52AM. Sxb ma soontid miyaa?

Originally posted by The Zack:

^Sug, Ma soomanid miya? On another thread you were claiming that you live in California and the last time I checked California was on Pacific Time which is now 10:52AM. Sxb ma soontid miyaa?

Lol...good catch! Laakin wadaad Al-Shabab ah ayuu wuxuu igu yiri caano booraha soonka ma jabiso. Marka maxaan ka aqaana ninyahow, anigu leftigeyga bahashu maskaxda ayey i madowbaysay sidaan uga dhargayay.

Republic Of California

p.s

Awalba Al-Shabab diin waxba kameena aqoon ee caano booraha afurka ayaan lasugi doonaa...Is that o.k with you bro? :D

The Zack   

huh? Dhagahaaga iyo afkaagu ma is maqlaan horta? I didn't understand a word you said. si unbaad wax isugu qastay.

F.G. Beenta soonka wey jabisaa, midda kale muslimiinta al-shabaab ha nabin, nabitaanku waa xaaraam yaa Xabashi taageere!

lool

Two Horns is quite ammusing adeer, tell it as it is..

Anyhow now ist the Mujahidin of Ras Kamboni, tommorrow it will the Shura of Dhusa Mareb fighting the infidals. Its all comedy realy.

Mujahid Duke will declare the next battle was his also..

^^^

Hey Yo General Duke, I got some real comedy for you saaxiib. :D

Ma maqashay doodi dhexmartay Cabdullahi Yuusuf iyo Caano-booreyaal?

It went summin like this...

CABDULLAHI YUUSUF

Caanoboorahaan cimrigiini tiray,

Caziiz baa jiree, ma ka caymateen?

CAANO-BOOREYAAL

Hadaad caadil tahay Cabdullaahiyow,

Caano-boore keen, hadii kale,

Colkeen cimaamuu sitaa.

CABDULLAHI YUUSUF

Waa cajaaibee duulkaan

Caabuqa ah,

Cagihiina fiday,

Caano-boorohuna caqligoodi tiray,

maka caawiyaa?

CAANO-BOOREYAAL

Cabdullaahiyow caawimaad ma rabnoh,

Caano-boore keen aan ka

Ciil baxnee!

CABDULLAHI YUUSUF

Caana-boorahaan cimrigiisi tagay,

Cudur iyo fidmiyo,

Caalir buu wadaa,

Calooshaa ku fidi,

Cimaamadahaan baas

Carafat katagay

Cawaantu ey sitaan,

Culimadii ka dudayn,

Ha iska caashaqinee,

Calankaaga raac!]

To be continued... ;)

dhulQarnayn:cool:

Republic Of California

Originally posted by Mujahid: Red Sea:

^not the funny. Creativity aint one of your stronger spots among other things.

Red Sea,

Now that it's almost Eid, could you please do me a favor and mind your own business. I recall the last exchange we had, you tried to pull an "caano-boore" on me by reporting me to the thread moderator. Thank God your bogus accusations had no merit. Marka ninyahow, amaan aan isi siino, hadaadana rabin inaan darbiga kugu musbaaro! icon_razz.gif

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

^Who told you this is his creation, yaa Red? It is another plagiarism, but this time around from local mediocre afarareey experts.

A&T,

Wax walba ma inaad mucaarad ku noqotid baad rabtaa.Waa yaab walahi. Once again, don't take sh*t personal saaxiib-- oday inaad tahay oo dhiig kar qabtid waan ogahayee. :D

Republic Of California

^^^ A&T,

What you mean "merry-go-round", mayn! This is one heck of a rollercoster ride for me, with all the bells and whistles and it's smooth twists and turns. Infact, my whole objective is to poke fun and ridicule the victimhood associated with that word.

Marka, caano-booranimada markaad kabaxdaan oo aad iska deysaan in aad askar-jinni noqotaan oo aad is xoreesaan baa magacaan aan iska deenayaa. Hadii kalena tixdaan afarreeda ah inala daba joogayaa.

Also, hopefully someday, this will help all my caano-boore guzzling brethen to overcome their inferiority complex.

Republic Of California

Abtigiis   

I can only talk as an individual and see you as one. This madness of speaking to "many' on behalf of "many" is characterstic of primitive thinking.

As an individual, I see a sick kid who needs all the help one can give to get out of this clanmania and misplaced pride in being a wholesome.

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

As an individual,
I see
a sick kid who needs all the help one can give...

Saaxiib, boqol jeer baan ku uri iska kala yaree caana-booraha, but you refuse to heed my advise; ergo, the aforesaid articles of hallucination.

Anyways A&T, forget about all that and tell me your thoughts about the topic of this thread..."Kala Japkii ururkii biliiliqada ee la magac baxay Al-Shabab"???

Republic Of California