Sign in to follow this  
General Duke

North Mogadishu clan to form opposing Islamic Court

me   

I hope that the people see through this stunt by the warlords.

The wadaads will benifit Somalia because they are the only real alternative power that can unite all Somalis at this moment. Islam an qabiil politics cannot go together.

I hope that they destroy the 4.5 ideology and the baseless federalism.

I also dont expect that divide and conquer politics by somalia's enemies will work with these guys.

I hope that they recognize how popular they are today and that they dont mess up.

Something very good can come out of this but it can also turn very very ugly.

I hope they stay away from qabiil politics.

I hope they stay away from radical ideologies

I hope they get qualified people to run the country.

I hope they bring forward a plan on how they intend to govern teh country.

If I had the choice i wouldnt vote for these guys but today we dont need a democracy we need guys like these. Democracy is open for manipulation. As we have learnt in teh past 16 years its better to have a bad government then not a government at al.

Wiilo   

Raggaan Maxkamadaha waxay u baahan yihiin inay isku tagaan ay abuuraan unity, aysan bahashu ka noqon midi midi kutaag, iyo qabiil heban iyo qabiil hebal ayaa maxkamad furtay adna furo.

Labo arrinba way ubaahanyihiin:

1. Inay midoobaan oo ay hubka meel isugu geeyaan.

2. Inaysan isku dayin inay xoog meelkasta u qabsadaan, balse aay la xaajoodaan shacabka.

go figure:............

Siyaasiyiin,odayaasha dhaqanka, Haween, Culima’uddiin iyo Aqoonyahano ka soo jeeda Beesha ayaa loogu yeeray Magaalada Baydhabo inay tagaan ugu dambeys 8 bishan si ay uga qeyb galaan shir 9-ka bishan Beeshaas uga furmaya Magaalada Baydhabo.

Maaaaaaaan. Saan ma dambeysay aqiyaartii 'unugaa Banaadir leh' ku heyn jiray mar walba? Awalba dadkii Xamar founder gareeye, the original native residents [reer Xamarweyne, Shangaani, Shibis, Xamarjajab] ayee xoog u sheegteen, haka saarto markooda in xoog loo sheegto. Tooka bar tooka, ayaa la dhahay.

Maanta xataa inay ka baqaan shir ay ku yeeshaan Xamar gudaheeda ey gaartay. Yaab-iyo-aabaheed.net

Wadaadadda caddow ayeey dhaqso yeesheen yeelana doonaan marka waxaa laga rabaa in ay iska dhigaan niman ilbaxa oo la qabsan kara wacyiga meesha yaala bartaana rules of the game haddii kale sooner or later sidii warlords-ka ayeey iyana la saari doona markooda.