Sign in to follow this  
biG mOm

4 sheey oo dunida looga maarmo

biG mOm   

waxaa la waydiiyey Hassan al basri raxmatulaahi calayhi sirta uu aduunka uga zaahiday

markaas ayu ku jawaabay 4 shay ayaan ogaaday markaas ayaan ka zaahiday aduunka:-

1-waxaan ogaaday in risiqii ilaahay ii qoray qofkale cunayan markaas ayaa qalbigaygii ku dagay.

2-waxaan ogaaday in shaqadayda aanu qabanayn qofkale markaas ayaan isku mashquuliyey.

3-waxaan ogaday in ilaahay i daalacanaayo markaas ayaan ka xishooday in uu igu arko anoo macsiyad ku jira.

4-waxaan ogaaday in mowdku i sugaayo markaas ayaan isu diyaariyey la kulankii rabigay.

Qac Qaac   

once again big mom nice story. u post stories that we could benefit from i really thank u for that. aad iyo aad baad ugu mahadsantahay sheekadani oo quruxda badan oo aad noogu soo postgaraysay meesha tanag u feero armaajo abaydiis lol.

Batuulo   

jisaaka allah kheir big moma

waraa Qa'Qa let my eedo alone ;)

thnk you eedo

i wish to be like that..

--i know some day w'll gone

mahdi-   

It's obviously a lucid & precisely true quotations that had been gained from one of the most astute Muslim scholars. Yet, we need to fathom what he meant by these 4 qoutaions so as to to attain it's gist and have benefited with it. And to do so, may be we will need to have some more explication about these amazing four qoutation from Hassan Al-Basri.

Are there any further elucidation about this, guys...If so why not share it with the rest of us.

Thanks to Big Mama for her clemency of contributing these precious quotations.