Sign in to follow this  
XOG-ogaal

Virtual Transitional Federal Government

Tahliil   

I have Yeey the blood suckin vampire to be tried for war crimes, treason and baby slayin..

And I also elcted sheek shariif for prime minster

wasiirka maaliyada $$$ Sheeq cadow

wasiirka arimaha dibeda Dr khalif glayda

wasiirka diinta Sheekha gasoo jeeda burco ee al itxaada watay

Wasiirka amiga qaranka Qanyare from xamar

Wasiirka beeraha Shaatiguduud

Jaylaani   

Originally posted by xox ogaal:

Minster of Internal Affairs Axmed Maxamed Siilaanyo from Hargaysa

Are you trying to build Somali empire saaxiib?

I think you’re disrespecting Siilaanyo to become minister for Yey. Very insulting.

Hunguriga BUUBAA kuma yaalo Sillanyo and Somaliland will never be part of Somalia.

loooooooooooooooooooool Dude i'm trying to make happy everyone..........if took away Yey Duke will cry what do you want me to do

Hunguriga BUUBAA kuma yaalo Sillanyo and Somaliland will never be part of Somalia.

how about you unite with the south and leave buntland alone

Waqooyi Galbeed is still part of Soomaaliya.

Wax wax ka baxsan ayaa la yiraahdaa 'will never be part of this.' Waqooyi Galbeed is just part of Soomaaliya, same as Sool and Sanaag and Togdheer, the latter three who still use Shilin Soomaali. All residents from these gobolo use the green Soomaali baasaboor when they venture to other countries, including when travelling to Xajka, as any other resident from Soomaaliya does.

Reer Awdalna waligood ayeeba daljecel yihiin. Great daljecel waxgarad minds ka yimid deeggaankaas, like the Samatar brothers.

miskiin what u smoking these days!! isnt riyaale from awdal?? and have u seen the flag that flies in boormaa? i can tellya it aint blue! and when was the last time u talk to ppl from there??

why do they call us xamari xaar weeyn?? u tell me

this is why i elected siilaanyo for this post

Minster of Internal Affairs Of somalia Axmed Maxamed Siilaanyo from Hargaysa

Axmed Maxamed Maxamud hogaamiyaha Xisbiga Kulmiye ayaa ku tilmaamay dagaalka Muqdisho ka soconaya mid naxariis la'aan ah oo shacabka lagu gumaadayo. Isgoo u waramayey Idaacadda BBC laanteeda afka Soomaaliga ayuu Siilaanyo sheegay in

wax laga tiiraanyoodu oo laga xanuunsado ay tahay dagaalka iyo xasuuqa joogtada ah shacabka Muqdisho lagula kacayo, isagoo sheegay in shacbkan diyaarado, madaafiic iyo bambooyin lala dhacayo ay sababeed qax iyo barakac.

Siilaanyo ayaa dagaalkan ku shabahay kii sideetamaadkii Waqooyiga ka dhacay, kaasoo uu sheegay in diyaarado ka kacay garoono dalka gudihiisa ah ay shacabkii duqeeyaan, ayna foolxumo tahay in dad dawlad sheegaynaya ama dad iyaga u adeegaya ay shacabka iyo maatida duqeeyaan, isagoo sheegay im tan maanta Muqdisho ka taagan ay ayaandaro iyo naxariis la'aan tahay. Siilaanyo ayaa ku celceliyey inuu si wayn uga xunyahay waxa Muqdisho ka socda islamarkaana dhaleecayn wayn usoo jeediyey arrinkaas.

Waxaa xusuus mudan in maamulka Riyaale Kaahin uusan arrinkan kahadal isagoo markii Itoobiyaanka Soomaaliya qabsadeen tahniyad ula socdaalay Adis-ababa

Somalinimadiis ayuu soo saaray