Sign in to follow this  
Qudhac

Somaliland Gas Company

^^^

To Red Sea:

Were you home-schooled by a broom, by any chance? War anigu, I don't speak gibberish; So either make some sense, or lay off that khat, take your meds and go to bed! It seems chaadkaan has gotten you hallucinating about ungraspable phantoms such as sticks in cyber space. :D

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

p.s

Where the heck is Abwaan Hater? Maskiinka haduuna heysan wuxuu ku mucaarado, wax kale oo kaftan ama hadal ah masoo qori karo miyaa... :D

Originally posted by Abwaan:

DQ wax aan isku d i r ahayn oo aad shaqo ka dhigato ma weydey? Rumayso ama ha rumaysan I have my immediate family happily living in Hargeysa markii runta laga hadlo inta Soomaaliyeed ee ka faa'iideysaneysa ayeyna ka mid yihiin...adigase meel baa ku xanuunaysa...waanan u jeedaa oo waa lagaa dhex hadlayaa ama Hater laguu soo dhiibey oo laguu soo qoray sidii sameecaddii meelaha la wareeg amase waxaa rabtid sheeg anigu ammaantaada uma buko oo waxaad tahay nin ka mid ah kuwii in Soomaali aan waxba u dhibin Itoobiyaanku laayo ku farxayey kuwaasna kama fadli badni...

Waa ayaandarro heerka cadowtinnimada iyo qabyaaladdu idiin googoysey adiga iyo kuwo kula mid ah oo meeshaan soo gala S*****innana Ilaah baan ka magan galnay...

All I can say to you is iska toobad keen wixii cantarabaqash kaa tagey intay goori goor tahay... [/QB]

Warhoy inleyn ibtilo! :D ...Anigu Hargeysa miyaan kaala hadlay? Waa maya! Ma Itoobiyaan baan kaa la hadlay? Waa maya! Marka ninyahow afaaro aana laguu dirsan inta kabaxdid, bal isku baroobee inaad su'alshaan aan markii sadexaad aan ku weydiinayo inaad iiga jawaabtid-- anigu awalba amaan kaama sugeynee, waana iska ogahaya wax walbo aad soo qortid iska hateration aan micna lahayn weeyaanee-- bal iiga jawaab su'aasheydaan :D

Tuulada, ama degmada, ama gobolka aad kasoo jeedid Soomaaliya, wax horma ah aad noo faahfaahin karto majiraan? waana iga daacad ;)

Republic Of California

Abwaan   

Originally posted by dhulQarnayn:

Originally posted by dhulQarnayn:

Tuulada, ama degmada, ama gobolka aad kasoo jeedid Soomaaliya, wax horma ah aad noo faahfaahin karto majiraan? waana iga daacad
;)

Republic Of California

This is the difference between you and me...I am not from a specific Tuulo like yourself and I celebrate and contribute to the development of many locations in Somalia...Including the Bur-Saaxalda aad sheegatid I know unless Ilaah ku soo hanuuniyo maskaxdaada yar tani geli meyso balse haddii aad rabtid further info I can give it to you...Alxamdulillaah I had the opportunity to reside different areas of Somalia and I share with the dadka degaannadaas degan khayr iyo qasaareba I beleive in pay back and look after the others whereas you seem to just care about destruction except the so called tuulo...blah blah and shimbiraale oo oday laguugu sheegay awoowgaa ku duugan yahay.....beleive it or not...I always tell you UNLIKE YOU my principle is not shaped by qabyaalad but Islaannimo iyo Soomaalinnimo.

Originally posted by Abwaan:

This is the difference between you and me...

No. The difference between you and I is that I know what part of Somalia I'm from and you don't saaxiib. Period!

I am not from a specific Tuulo like yourself and I celebrate and contribute to the development of many locations in Somalia...Including the Bur-Saaxalda aad sheegatid

So do tell us what locations are these you speak of? Here, let me help you out:

1) Hargaysa

2) Buur Saalax

3).......................haye sii wad ! ;)

I know unless Ilaah ku soo hanuuniyo maskaxdaada yar tani geli meyso balse haddii aad rabtid further info I can give it to you...

Anyone have gibberish deciphering machine handy?

Alxamdulillaah I had the opportunity to reside different areas of Somalia and I share with the dadka degaannadaas degan khayr iyo qasaareba

Okay: Same nonsense. But still, you haven't mentioned where these areas are? Dhulalkii Soomaaliyeed ina laga xishoodo miyaa lakeenay...LOL :D

I beleive in pay back and look after the others

Am lost again. Do you mean, 'Pay back' as in revenge or 'Pay back' as in only Hater Abwaan knows what the heck it means?

whereas you seem to just care about distruction except the so called tuulo..

What gave you that idea, Mr hater? smile.gif

blah blah and shimbiraale oo oday laguugu sheegay awoowgaa ku duugan yahay.

You got me on this one--I did not know you spoke in tongues.

....beleive it or not...I always tell you UNLIKE YOU my principle is not shaped by qabyaalad but Islaannimo iyo Soomaalinnimo.

So my humble question led to this conclusion, huh? How infinately fascinating, Mr Abwaan! :D

Republic Of California

I hope this will be the last and best recue of the environment. I heard the gas is cheap, much cheaper than before and one can get it easily.

Now it is the government's part to encourage the use of the gas and officially stop the use of the charcoal.

I will post more photos of the company soon IA ...

N.O.R.F   

^Govnt can't stop the use of charcoal saxib. But they must try and ensure enough gas is available to anyone who wants it and guidance on it's safe use.

If I see one I will run a mile because reer Africa safety garanmaayaan!

Kool_Kat   

^Arab baa ku waalatee naga leexo yaaqoo... icon_razz.gif

Originally posted by Norf 1:

If I see one I will run a mile because reer Africa safety garanmaayaan!

Specially Soomaali with their know-it-all attitude... :D:D

Congrats to our neighbours...

NGONGE   

^^ Adigo you need to makeup your mind. En ay duushay wad diiday hadana murqaan bad nago sheegaysa? Xagaan ka leexda marka, cirkaan maraya, adeer. icon_razz.gif

nuune   

War ka daa wey duushayee, Puntland baa nagu wareerisay gas, hadana ma Somaliland baa, maxaa is daba dhigey labadan baas :D

War ka daa, wey duushayee, Alleylahay dhaqaaqdey

Kool_Kat   

NG, ma anaa diiday inee duusho? Waxaan diiday uun inaad marna dhahdaan 'waanduulnay', marna dhahdaan 'waandhaqaanay', oo hadana markale dhahdaan 'we are here to stay'...Bal Ngongenoow ilaah baan kugu dhaarshe ma war waxaas lala soo shirtagaa? Dee meel ukaca oo boodboodka daaya uun baan idhi anigu, miyaan ku qaldanahay?

The 'murqaan' part is a whole different story altoghether! :D

Adiguse kuwee ku jidhaa, ma kuwa duulay, socday, mise joogay? Carabkaa tahay maxaa dhahaa! icon_razz.gif

Kool_Kat   

La' yaa akhi, never heard of it...I've heard of: READY. SET. GO! Besides, I haven't heard of any of you claiming ready beynu nahay, waanu soconeynaa kadibna duuleynaa...NEVER! Sheeka dhanba waxaad ka bilaawdeen weyduushay baa hada dhehdeen weysocotay markaasaad hadana joogteen...Kidna backward no? :D