Sign in to follow this  
Observer

His is SICK...MAKE DUCAAA

this whole time I am picturing 6'4", 300lb, dark as hell nin eh...loooool.

And what is wrong with those men?

Sheekaaba noo tuureysaa caawa. Nin 6'4" oo intaas pound jiro millionaire waaye badankood, either basketball or football ciyaaraan. Maba heli kartaa. :D

Kool_Kat   

Waligey 6'4", 300lb qurxoon ma arking...Waaba Gorillee...Wah...Oona dark as hell eh...Gosh, not thanks...

Ani dhuuboow, dhexyaroow lee igu ogtahay... :D

lol @ Khalaf, tan cida maha waa sheegato. :D

Originally posted by Kool_Kat:

^Ilaa caruuraa eheed...Soco alaab alaabeey dheel...Mise bax seexo it's waaaaay passed your bed time...Don't forget to kaadi ok, b4 aadan seexan...

Sida marba SOL isugu ilowesey oo ciyaalka iyo howsha guriga u dayeceysay. Realitigii iyo cyberkii ba iska dhex khaldamay. Waa dawakhsantay, your 8 kids with the six different fathers baa ka mudan waxan. Orod ciyaalka take care garee inta social serviceka kaa qadan.

MMA, she is very disappointment. Eksactily waxaa sheegtey bay filaneysey. Hada like Fabio waxay ku haysa "I caaan't believe she is not a man" :D

Kool_Kat   

Originally posted by Didi Kong:

Sida marba SOL isugu ilowesey oo ciyaalka iyo howsha guriga u dayeceysay. Realitigii iyo cyberkii ba iska dhex khaldamay. Waa dawakhsantay, your 8 kids with the six different fathers baa ka mudan waxan. Orod ciyaalka take care garee inta social serviceka kaa qadan.

I really don't blame you, cuz I am sure that's the only life you know, What you just discribed is how ee hoyadaa kugu korisay...So you don't know any better...How many brothers and sisters do you have horta, 6 with 9 different fathers? Now I'll let you do the math hon...That says so much of the environmentka laguugu soo koriyay...I am sure you'll be like mother like daughter... :D

Ibtisam   

I really don't blame you, cuz I am sure that's the only life you know, What you just discribed is how ee hoyadaa kugu korisay...So you don't know any better...How many brothers and sisters do you have horta, 6 with 9 different fathers? Now I'll let you do the math hon...That says so much of the environmentka laguugu soo koriyay...I am sure you'll be like mother like daughter...

^^^Is that necessarry?? this beyond friendly cat fight iyo timo jijiid. This is family and personal. And on side note, you guys are on the same side...politically at least so what do you have to fight about!? :D

Juje   

War bal banoniga dejiya....odeygii aya sakarad ah idinkana waad isdagaleysaan.

Soomaali maryoioley..only them can wish for and celebrate the dead of 'their' president.

Odeyga uu duceyaa aya la idin yiiri..ee amiin dhaha..!

Kool_Kat   

Originally posted by Ghanima:

This is family and personal.

Really? And what do you call what she wrote - A friendly cat fight? MEOOOOW...

Che, NOOOOOOO NOOOOOO I LOVE HIM MOST!!! :D

Adeerkey CABDULLAHI YUUSUF caafimaad iyo cimri dheer allaha siiyo...LONG LIVE THE BOQOR!!! smile.gif