Sign in to follow this  
Juje

Could this signal the End of Yeey's Reign ?

Abtigiis   

Someone said it. My guess is the Amharic speaking Azhari, if the old man has to go.

Aw-dhubad, he was the guru in the Somali relif and rehabilitation commission (qoxotiyadii). The guy is said to be very corrupt and tribalist. I am surprised how anyone could suggest him given the demographic realities in Somalia; something EMPEROR is suggesting to. Isagoo reer-hebel ah sideed meel uladamacaday miyaa sheekadu? Well, I heard it and if you doubt, the rumour is also on Hiraan online (as a comment to a news item).

Emperor   

^Adigu Doorooyinkaaga iska qalo marka Odaga labadalo.

AT, its only you that read the said rumor written in Hiiraan, I wonder how you must the first person to report and break the rumour to us in SOL. :D

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

[QB] Someone said it. My guess is the Amharic speaking Azhari,
if
the old man has to go.

Saaxiib, I think you meant a big IF, right? Infact I wager a glass of caano boore, that the old man stays on as the head of the TFG. Anyone up for it? :D

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

Emperor   

Awdubadow 'Adeerkay' hadii latuuro soo adigu Doorooyin qalayn maysid, waar bal mar uun neefso oo Dooro ama Bakayle wax un qalo :D

Hadiise ay sida adiga iyo poster-ka iyo kuwa badan oo kajawaabay topiga ama taageersan hada shirkan ay noqon waydo, oo 'Adeerkay' another Five years lasoo siiyo, maxaad samaynaysaan, ma depression baa dhici mase halki unbaa qayladi laga sii wadayaa iyo markii latuuro doolli baan qalayaa :D

Ina'adeer waxaan waa complicated issue, Ilaahay Somalida amuuraha ha usahlo, wax nin nabcaysi ama jaclaysi lagu saleeyo ma ahan, wixi san ilaah ayaa og, intaa Alaah halaga rajeeyo.

Only Islam, and complete brotherhood iyo Islam and God's guidance can save Somalia. Not haduu Emp. 'Adeerkiis' joogo ama tago.

Dhubad.   

^Emperor Adeerka iyo Kabihiisi waa waynaa hadii 5 sano loogu daro waa mashaqo iyo halaag taasna ilaahay ayaan kamagan galaynaa. Dabcan Jihaadka meeshiisa ayaa laga siiwadayaa haduu ilaahay yiraahdo.

Adigu soo ka qaybgali maysid Jihaadka Gaalada iyo Gaal Raacdda wadanka looga xoreeynayo ?

Originally posted by Juje:

I call my witness Xaaji Ngonge....the said meeting is taking place in Nairobi...that was denied by DQ (Shameless git)...hence I seek the apology I requested before hand ..like writing 1000 lines of ,......

Thank You.

Afar afar Fataxo isku so dara bal in odeyga Alla ka badbadsho isbedelka so socda.

Jiijo, walaale, soo ma fiicnid horta? Jiijo, gabar aan waa ku heen jiray ayaa la dhihi jirayee. But I digrace, what're you on about mayn? I see you've significantly ammended our initial dispute over this IGAD meeting in Nairobi which your first post suggested was gonna take place last month, but clearly I knew that was not the truth and I called you on it. Wixii aad meesha kusoo qortay wax shirkaan looga hadlayaba ma aha, marka waxaan ku oranayaa ninyahow, "warkii jiraba cakaaruu iman".

Saaxiib why is it that, just when I thought, surely Juje has reached and encapsulated the limits of his anti-AY buffoonery, here you go again and push the limits even further. Horta, waligaa ma istiri, "Cabdullahi Yuusuf waad ku waalatay"? LOL...Please stop embarrassing yourself with this sort of puerile infatuation with El Presidente Cabdulahi Yusuf.

Anigu waxaan kuu qaban karo majiro ee iska daa waalidaan. I can only suggest that you get yourself the medical help you so desperately need. Ama orod oo raadso habrihii fuquburaalaha iyo mingiska dadka cuudin jiray, hakaa cuudiyeen Cabdullahi Yuusuf nacaybkiisee-- odaygaan waad ku waalatayee.

dhulqarnayn :cool:

Republic Of California

Abaayo Nephthys, anigu sikasta oo aad hadal iigu gubto, laga mayaabo in aan xaawaleyda la tirsado...waana habka la igu soo koriyey, marka waxaan kuleeyahay ragaan aan is heyno aan rabaayad ka dhigee iga gambiso oo ha igu kalifin inaan hadal qaloocsan aan is dhaafsanoh!

Please, find a way to do this and I'll be much obliged to you. ;)

republic Of California

Juje   

Originally posted by dhulQarnayn:

^^^

Juje, the GENIUS has spoken....(sike).
icon_razz.gif

I strongly urge you not to laugh all the way to the bank just quite yet....LOL. Your entire argument hinges on me "confirming" a negative, which is slightly impossible. However, I'll give it a shot...so
READ MY LIPS
here: I, dhulQarnayn,
DO CONFIRM
that Juje's hogwash about the TFG (including its parliament) being recalled to Nairobi
IS
a bag full of
[ho(cus-pocus) + (bun)kum]
, ergo
hocum
!

To Ngonge:

Sheekadaan ninkaan uu wado waxba ka ma jiraan saaxiib.

Republic Of California

Ehem...!

Mantey kuwa Nairobi layskugu wacay ma ahan miya xubnihi Barlamaanka.

Jiijo, our dense cerebral guest says,"Mantey kuwa Nairobi layskugu wacay ma ahan miya xubnihi Barlamaanka."

I guess a retard is as a retard does, ey? You claimed that Yuusuf Garaad said this Nairobi meeting would take place LAST MONTH and I called you on it and insisted that he was full of hogwash.

How clever of me would it be, to start proclaiming right now, that a meeting between the opposition and the government will open in Mecca, this coming week? But when such a meeting does NOT take place next week, but instead takes place 3 months down the road-- Have I not blown hot air?

This is exactly the sorta hokum aad meesha ka dhexwaday. Marka, stop trying to score cheap points in here man.

Republic Of California

nuune   

^^ Dhulqarneyn, sxb odey iska dhig, waa ku sidee, saaxiibkaa ha ugu wicin Jiijo, magaca waa juje and you know it well, bikoorad inaan kula dhaco miyaad rabtaa go'e yaan ku oraninee.

Beezaani iska dhig sxb, see waaye adi

Abwaan   

Originally posted by nuune:

^^
Dhulqarneyn,
sxb odey iska dhig, waa ku sidee, saaxiibkaa ha ugu wicin
Jiijo,
magaca waa
juje
and you know it well, bikoorad inaan kula dhaco miyaad rabtaa go'e yaan ku oraninee.

Beezaani iska dhig sxb, see waaye adi

lol..ma yaabtay What does that show the signs of someone loosing a debate

Abwaan   

Originally posted by Abtigiis &Tolka:

Someone said it. My guess is the Amharic speaking Azhari, if the old man has to go.

Aw-dhubad, he was the guru in the Somali relif and rehabilitation commission (qoxotiyadii). The guy is said to be very corrupt and tribalist. I am surprised how anyone could suggest him given the demographic realities in Somalia; something EMPEROR is suggesting to. Isagoo reer-hebel ah sideed meel uladamacaday miyaa sheekadu? Well, I heard it and if you doubt, the rumour is also on Hiraan online (as a comment to a news item).

loooooool.....Sxb Tarrax kii Qaxootiga haysan jirey soo maahan back in Siyaad Barre's era...hadduu kaas yahay raashinkii uu qaxootiga ka bililiqaystay miyaa la macaanaadey oo maanta Soomaali miyuu rabaa inuu isa sii raaciyo? To be honest majority of odayaashaan have nothing to offer for Somalia. Ilaahoow kuwaan kulligood naga qabo... oo wax khayr qaba noogu bedel.