Sign in to follow this  
Che -Guevara

Madaxwayne Cade Muuse ayaa goor dhow ka tanaasulidoona Murashaxnimada Maamul goboleed

^^dacaayadda especially this time around :D Wasiirro iyo kuxigeenno tiro badan ayaa lagu qancinayaa ciddii harta. on a serious note though, the next admin(who ever that be)should work on establishing political party system so this nonsense clan make-up can disappear.

Xiinnow my man Nuurka is still in, even though Duke ruled him out to be the next Pres. He's still much alive and got quite numbers of MPs that can put him in the second round easily. Also, there is deal between him and Ali Bashe as the rumor has it. Don't know much about Ali Bashe and his influences in Sool.

Paragon   

Originally posted by xiinfaniin:

Che, the M-branch has been, and still is, a very confident lot, especially in politics. I could not agree more with Geelle’s assessment. They could use some samir
:D
this time and cede all three positions.

Saaxiib decaayaddan balada ah ee xukun jeceylka ah baa iska hari lahayd...

Lool. Ma tiri, xiinoow.

The most hilarious fooniya call I heard was back in the early 90s, an early night, walking between Kenya and Somalia smuggling Baasto and Taayarro into Liboi ... while looking for the BBC night service, I accidently tuned a filibs radio and there they were; two reer Bari gents relaying their strategic manouvers of the Kismayo issue and how social relations should be conducted. Each sentence alternating with 'Ma garatay and the reciever comfirming 'gartay' . The 'Shimbirtii ma duushay?' and 'Boowe duushay oo degtay' part of the conversation was clever yet humourous. 'Yaah? Shimbirtii aa?' laughed out of my hired guns lol.

Listening to them was a revelation lol. That's when I recognized the M's knack for politics. I was chuckling all through the night, while reer Ayeeyadeey would join me in the chuckling and the next minute get furious, because they were fighting Morgan and Omar jees was going to lead them to victory. That night i think the secret got out and Kismayo was lost :D .

Khatari sana lol.

LoooooooooooL@xukun jeceyl...laakin xiinow family dhan ma,aha waxa xunka jecel. Waa inyar uun, the rest get the bad rap for what these guys do.

But in all seriousness, I hope things work out in Puntland, and rest of Somalia.

War deg deg: Liiska Musharaxiinta Puntland oo caawa la shaaciyay

6. Januar 2009

Garoowe(AllPuntland)- Waxaa caawa Guddiga doorashada Maamul Goboleedka Puntland uu shaaca ka qaaday magacyada Sagaal Musharax oo maanta gudbiyay shuruudihii lacageed ee Baarlamaanka go'aamiyay.

Liiskaasi ayaa waxaa uu soo baxay daqiiqado ka hor iyadoo magacyada Musharaxiinta u tartameysa ay kala yihiin Gen. Maxamuud Muuse Xersi, Cali Cabdi Awaare, C/raxmaan Faroole, C/llaahi Axmed Cali (Ilka Jiir), Nuuraddiin Aadan Diiriye, Cumar Xaashi Farjac, Aadan Maxamed Ciise (Gaadaale), Saciid Maxamed Raage iyo Musharax kale oo aan magaciisa inoo suuragelin.

Sidoo kale waxaa Liiska magacyada u sharaxan Madaxweyne Kuxigeenka soo galay Musharaxiinta kala ah Gen. Cabdisamad Cali Shire, Cali Baashi Xaaji Maxamuud, Xasan Daahir Afqurac, Prof. Muxuddiin Cali Yuusuf oo ka tanaasulay xilkii Madaxweynaha balse ka mid noqday kuwa u sharaxan Kuxigeenka Madaxweynaha, sidoo kale Saleebaan Ciise Axmed Xaglatoosiye ayaa ka mid ah Musharaxiinta Madaxweyne Kuxigeenka iyo Col. Maxamed Xaaji Aadan.

Liiska ayaa laga waaway xubno fara badan oo horay u sharaxnaa xilka Madaxweynaha iyo Kuxigeenkiisa, iyadoo iminka ay u muuqdaan kuwo meesha ka baxay, kadib markii mudadii loo qabtay iney musharaxnimadooda soo gudbiyaan ay ku akeyd galabta.

Beri Subax ayaa waxaa la filayaa in Musharaxiintan soo gudbiyay magacyadooda iyo shuruuda lacageed ee lagu xeray in ay ajandayaashooda iyo Taariikhdooda ka hor aqriyaan Baarlamaanka hortiisa, maalinta xigtana ay qabsoomi doonto doorashadii lagu kala bixi lahaa.

AllPuntland, Garoowe