Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Abdillahi Yusuf is Alone and Isolted

LOL...Walahi, the depth and breadth of your ignorance is very impressive--Halyey Cabdulahi cuqdad aad u qabtid badanaa? :rolleyes:

dhulQarnayn :cool:

Republic Of California

Wixii cay ah iyo waxa runta ah kala saar walaal. Cabdulahi hadii lagu yiraahdo-- waad ku khafiiftay-- ma xanaaqaysaa? Meeshana wax laga debate gareenkaro kuma aana arkin ee beer jileeca yaree ninyahow anigu caydaada waxba kuma falayo, daarna kuma dhisanayee.

Anyway waxaan kuugu macsalaameenayaa, WEY BIIBTAY!

Republic Of California

I had to saaxiib, clearly you thought being silly is cay-- so I chose to call you ignorant instead, which I feel is more befitting a secessionist such as yourself, isn't that so? :D

Laakin JB, ma ii sheegi kartaa, what is your beef with AY? Muxuu adiga iyo kuwaad isla biibaysaan ku sameeyay?

Republic Of California

Calling me names shows me your weak stance sxb when it comes to a high level argument that you can't proof your point. That is when you turn around and start calling me (or others) names coz that is what you are good at.

As for your question ,,,,, this is a high level issue aanad weli gaadhin and you can understand either ,, so let the others ask , not you probably.

^^^ I know I'm very good at it, laakin that's besides the point. And "arguements" are clearly not my cup of shaah. Marka sidii gabar yara ha iga caroon ee suaasha aan ku weediyey iiga jawaab... Cabdulahi muxuu kuu dhimay?

Republic Of California

p.s

Nuune, muqadasnimadeeda ma anaa u diiday...LOL, Ninyahow anigu waxaan is iri, show bahashaan somaliaonline kaliyah ayee kabiibtay... :D

^^^

Silly rejoinder, JB. Thanks!

And who cares about "sida la i mooday" anyway. Think for yourself waryaa.

Republic Of California

nuune   

^^ DuulQaaruun, heedhe laf dhuun gashaad noqotee orodoo caana boore iskaga daji lafta qumaati caloosha ha ugu taraaraxdee :D

^^^NUne, walaale, sidaasu haday tahay ka wareeji af carabi ah, saas baan yeelayaa--Laakin anigu tala hadii laiga qaadan lahaa, waxaan dhihi lahaa-- nimakaan dalka raba iney kala gooyaan-- xooga caana boore ah marfashyada ha loo dhigo...jaqjaqdooda waa naga yaraan laheyd ee! :D

Republic Of California