Sign in to follow this  
Jacaylbaro

Geedi Reshuffles the Cabinet Sacks Buubaa

RedSea   

Emperor,

looooooooool....yaakhii ilaaq badanidaa. Waa kusidee sowdiga indhaga nagaga riday bahal been ah oo malaasan.

So once again, ''anything you can do I can do betterrrrr'', are the two 'top' posts you are speaking more soundenly important than Riyale' post of being the biggest head in Somaliand? lool..I think not.

As for anything else, you should have seen the anger on reer Awdal's faces when Geedi Fanax claimed he was their PM? looool

Emperor   

^Im not doing this on purpose just inaan madaxa ku xanuujiyo for the fun of it...

I didn't understand your question, repeat it again...

RedSea   

lool...what.

nearly 3000 posts in less than two years, plus I work and go to school full time.lool

I am not as easy nut to crack inader, find another way in. lool

Emperor   

^You are getting funnier as ever, you serious my friend?

Put your question forward again if you so wish..

NB: I wasn't telling a lie brother, the news is everywhere...

Ebyan   

Originally posted by Mj. bada Cas:

Violet,

I thought you supported the TFG based on nationlistic view and
not adeero adeero kinda of deal?!
:D

:D I was kidding.

RedSea   

Emperor,

My questios is still up there if you can just make the effort to scroll up man. It's not like I deleted it. lool

Emperor   

^I know that sxb, but had I undertood that question would I have asked you again? I did not get the question, repeat it and I will do my best to answer it...

Ebyan   

Originally posted by Mj. bada Cas:

lol...okay. Who was that adeero that got sacked by the way?

Or were you just being sarcastic?

No. My adeer(Jama A. Jama) did get sacked, but that's not why I don't support the TFG anymore.

smile.gif

Emperor   

Violet let the anti-TFG crew rant, let them do it by any means rant and rage...

They are confused and shouldn't you let them confuse you...

Geedi sacked to show him whos the boss ????

ITs was week ago when Buuba tried to fire Geedi cousin Ali Amerika for selfishness a men whos doin hell of job in kenya for somali people , B got what he deserves .

Alqeada uu kkuuu waashtee , Alqeada Alqeada !!!!!!!!!!!! everywhere

Xubno isugu jira wasiiro & xildhibaano ka tirsan dowladda federaalka ayaa si weyn u cambaareeyey ra'isul wasaaraha xukuumada federaalka Cali Max'ed Geeddi xil-ka qaadistii uu ku sameeyey wasiirkii arrimaha dibedda Ismaaciil Max'uud Hurre (Buubaa), waxeyna xubnahani sheegeen in ay tahay qalad weyn oo aan diblumaasiyada meelna kaga jirin in wasiirkii arrimaha dibedda oo ka mid ahaa halbowlayaasha dowladda in xilkiisii uu ku waayo sideed ula hadashay Max'ed Cali (Ameerika) dartiis, taasina waxey muujineysaa bey yiraahdeen xubnahaasi biseylka siyaasadeed ee Geeddi, waxeyna sheegeen in talaabada Geeddi uu qaaday ay noqon doonto mid soo dedejisa ridistiisa.

" Dadka kale ee lagu gal-gashay ee xilalkii laga qaaday looma socon ee ujeedadu waxey aheyd Buubaa, Geeddina hadduu sidaa u yaqaan dowladnimada oo qofkii inankaa yaree uu meesha keensaday la hadlaba uu leeyahay xilkaan ka qaadayaa waanu eegi halka ay ku danbeyso, waxeyna soo dedejin doontaa in uu mooshin degdeg ah laga keeno baarlamaanka" ayuu lagu yiri baaq cambaareyn ahaa oo ay soo saareen xubno isugu jira wasiiro & xildhibaano.

"Waanu la soconaa in C/llaahi Yuusuf aanu raali ka aheyn waxaa uu sameeyey Geeddi ee uu doonayo in ay is arkaan Geeddi & baarlamaanka & xukuumadiisa, kadibna Geeddi la rido" ayuu yiri mid ka mid ah xildhibaanada ka gadoodsan talaabada Geeddi, wuxuuna intaasi raaciyey in Geeddi aanu dooneyn dowlad-nimo ee uu doonayo dhaqaale uu uruursado oo keliya.