Wax Qabadkii Dawladii Kacaanka

Abwaan   

Originally posted by Allamagan:

^ Should we dig down SOL archives! naga da ninyo ka soco
:D

WAXAAD HAYSO SOO DAA

BAL NINKAY U DARAN TAHAY

DUNIDU HA OGAATEE!!! :D

Have you been to xeerooyinka qaxootiga ku yaala Kenya iyo Ethiopia oo ay Soomalidu ka yahiin majority. How about qaxootiga Yemen jooga? Denmark or Holland or kuwa Nepal jooga.

Waxaad isbarbar dhigeyso waa yaab.

Have you been Dulcad, Harta sheekha iyo Daroor dhamaadkii 80's mise waxaad u haysataa in qaxu uu imika uun bilaabmay magaaloyin dhan ayaa 90% dadkii ku noolaa la qaxiyay cidii sababta u ahaydna waa kacaanka aad ii faninaysid.

aan ka hadho waxaynu ku kala fognahay balse halkan qodob ma igu raaci karaysaa?

Kacaan Destroyed non material part of Nation and USC destroyed Matierial part of Nation (waxay diirteen fadhataysteen guryahii)

aan kuu jilciyo waa maxay Non material part of nation: UNION, Patriotism, Trust of your state that you can be save and expect justice, feeling that you are stakeholder and have equal sharing.

Dawladii qaranka ka wada dhaxaysay ayuu ka dhigay mid qabiil gaara dad gaara ku tilmaaman cadalada iyo fa'iidadeeda la wadaagin.

Suaashu waa keebaa qaranka khasaraha ugu way u gaystay ka Daaraha iyo waxii dhexyaalay fadhataystay iyo ka wixii qaluubta dadka ugu jiray qarankooga iyo is aaminaadii dilay???

Somalina   

Ma kugu raaci karo hadalka raqiiska aad la soo shirt tagtey. Abwaan wuxuu soo qorey aqriso, laga yaabo inaad wax ka barato.

Kacaan qaxooti kaama dhigin, jabhadaha lacagta loo uruuriyey ayaa kaa dhigey. Magacyadoodana waxay ka bilaabmaan S iyo U.

Jizaariintii uun baa quuqleynaayaa meel walba. Waxaad ogaataa, weligeed waa la xusaaya kacaanka and there is nothing you can do about it. I'm out of this convo.

Live by the sword, die by the sword"

The violence and brutality that Siyad Barre brought came to haunt him. He was chased out by the same tactics.

He destroyed generations of Somali’s through his fake nationalism and patriotism. Compare him to Adan Abdulle Osman who retired when he lost an election and you can see what a folly of a man old Siyad was, he ruled for 21 years and he left only that, a memory of 21 years and some sad old songs...

Jacpher   

Originally posted by Nassir:

Gabbal & Allamagan, Jimcaala aka Jacfar has already been identified as the cyber cousin of xiin though he disguised himself as Maakhirian to take a cheap shot @ President Mohamed Siyaad Barre (RIP).

Waryee, you don't have to hide behind oday waa hore geeriyooday to aim a cheap shot at me. Get the balls to address me directly without geed gabasho or try to refute my stance intellectually without resorting to irrational argument like place of origin. That's neither here nor there to the point of contention. Laakiin waxaan la yaabay saaxiib siduu qabiilka iyo cuqdada dhiigaaga uga buuxo. Not too long ago you were on the record protesting people refering PL as pirateland only to see you do that shortly after PL-Atam conflict surfaced. Ma waxay kaa aheyd I'm PLander inta ay tolkey yihiin PL? Waxaasaa lagaa dhahaa blind plege of allegience to tolka. Waxaan kuu heystay qof intaa ka caqli badan oo fikirkiisu aan ku saleysneyn shucuur iyo caadifad qabiil.

My stace of Afweyne regime is clear. No need to add anything there. The very few clannists in this forum painting odaga as the savior of Somalia know the real horrors of the regime in their hearts so I don't know why they're deceiving themselves. No matter how much you entertain, no sane Somali will ever embrace the dictatorial legacy of Afweyne.

Ma kugu raaci karo hadalka raqiiska aad la soo shirt tagtey. Abwaan wuxuu soo qorey aqriso, laga yaabo inaad wax ka barato.

This is good example what Kacan destroyed from us "Inaan Somalidu hal shayna xitaa isku raaci karin" waayo Kacaan qarankii Beeleyay walina dad ku indho laayihiin beel nimadii

Originally posted by Jacpher:

quote:Originally posted by Nassir:

Gabbal & Allamagan, Jimcaala aka Jacfar has already been identified as the cyber cousin of xiin though he disguised himself as Maakhirian to take a cheap shot @ President Mohamed Siyaad Barre (RIP).

Waryee, you don't have to hide behind oday waa hore geeriyooday to aim a cheap shot at me. Get the balls to address me directly without geed gabasho or try to refute my stance intellectually without resorting to irrational argument like place of origin. That's neither here nor there to the point of contention. Laakiin waxaan la yaabay saaxiib siduu qabiilka iyo cuqdada dhiigaaga uga buuxo. Not too long ago you were on the record protesting people refering PL as pirateland only to see you do that shortly after PL-Atam conflict surfaced. Ma waxay kaa aheyd I'm PLander inta ay tolkey yihiin PL? Waxaasaa lagaa dhahaa blind plege of allegience to tolka. Waxaan kuu heystay qof intaa ka caqli badan oo fikirkiisu aan ku saleysneyn shucuur iyo caadifad qabiil.

My stace of Afweyne regime is clear. No need to add anything there. The very few clannists in this forum painting odaga as the savior of Somalia know the real horrors of the regime in their hearts so I don't know why they're deceiving themselves. No matter how much you entertain, no sane Somali will ever embrace the dictatorial legacy of Afweyne.
Naasir, walaalkeen mee aad ugu dhacday. People can be cousins without meel kale la sheegan, no? Taas yaa diiday.

I met the brother, Jimcaale, a few year ago, ee waxa ku sheegtay iyo wax u dhowna ma'aha. In la isxishmeeyo wey wanaagsantahay, siyaasadna waala isku isqilaafi karaa without la isku gafin.

^ ha ku darsadee u daaya niyada ka dhistee smile.gif

Blah blah you ignorant lot, you talk like you write history as you wish by mixing hate with jealousy. All your rantings here are irrelevant, this guy made history so you better go and reflect on that history. And please make a favor for yourself and try to deal with your strong sense of inferiority you displaying here all the time, I am sure there is still hope and light at the end of the tunnel.

@Jimcaale, ma maqli jirtay tuug intadan tuug dhihin ayuu tuug ku dhahaa! dont play saint here adeer... waanu is naqaana

Saalax   

People have to realise most somalis have different perspective in this issue. Some believe the negatives he has done outweights the positives he has done for the former somalia & vice versa.