Video-gaan waxaa ka daawan kartaa dhismayaashii :

1 Gurigii umada

2. Xarunta ururka dhaq dhaqaaqa iskaashatooyinka

3. Matxafkii qaranka

4. Dugsiga tababarka shaqaalaha

5. Jaamacada Umada

Gabbal   

Originally posted by Jimcaale:

^You got any videos of the horrible destruction Kacaanka led to the country?

Jimcaale-

Perhaps Xiin came along and whispered in your ear to start conflict? Last time I cared to look, the picture you sported miraculously vanished with his softly said, iron backed advice, no?

Jacpher   

Horn, where have you been hiding? You seem to have jumped out of the no where right after I spoke of kacaanka. I don't approve of adeer's iron fist rule but I think he was much better than the stooges we're stuck with now. Why do you imagine some sort of conflict each time adeer is criticized?

lol@xiin. What's with you & MKA Yoonis about xiinfaniin. :D:D He seems to know your push buttons and knows how to push it hard.

BTW, it wasn't xiin who convinced I remove the picture. Take another wild guess. I'll put it back if it makes you happy buddy.

Gabbal   

Jimcaale-

I only mention Xiin when he is relevant and I am sure you do not doubt his relevancy when addressing you, or do you? :D

I neither care you carried anyones picture nor will care sxb. Carrying it because you wanted to and removing it because you were told to is a different case however. smile.gif

Jacpher   

I hope you’re not trying to keep xiin out of the discussion by those cheap comments and unlike some of us, xiin gives sincere advice and I'm sure you don't deny it. I think he’s relevant as he lived through the horrors of this regime.

Did you somehow expect me to embrace these kacaan oriented video clips? I don't mind watching them but I know people whose blood will boil.

Ameer   

Originally posted by Dhubad:

Video-gaan waxaa ka daawan kartaa dhismayaashii :

1 Gurigii umada

3. Matxafkii qaranka

4. Dugsiga tababarka shaqaalaha

5. Jaamacada Umada

What is wrong with this Dude?. The so called Kacaanka only distroy our country and our People. Only a castrated man like you thinks that way.

Awjimcaale, Kacaan diid waaxid. Gurmadka maku jiri jirin i dheh. Meerijaankiina ku dar. Ciyaalkii Ubaxakacaankana ma ahayn i dheh. LoL.

Waligaa safka iskoolka hiraabtii ma galin miyaa, oo gacanta intaa saaratid ardeyga kaa horeeyo, calanka la face gareeyo, wixii la qaadi jirayna la qaado.

Maxee ahayeen wixii la qaadi jiray?

Guulwadoow, Siyaad

Aabihii garashada

Geygayagoow

Hantiwadaaga waa habka

Barwaaqo noo horseedaye

Bulaanka baxaaya

Nuurka biraamaya

Dhawaaqa baaqaya

Waa barbaartii shaqaalahoow

Isbiirsadoow

Haa, haa, haa

-------------

Nooloow, nooloow Siyaad, nooloow

Aabihii dalkoow, Siyaad

Aabihii ummadoow, Siyaad

Wehelkii ummadoow, Siyaad

Nabey nooma talin

Maskax nooma roon

Nacabkaa ha jaboow

--------------

Waabaa baryoo

Bilicsan

Aroorya baxsan

Maalin boqran

Kuwii ka beyree

Balada raacdee :D

Badbaada diidee

Waa baaba'ooda

Barbaraarnay

Gumeysi baaba'

Webiyo badanoo

Dhulkii ku falanoo

Ku baahi beelnay

Haay, haay, waligaa haay!

Guulwade MMA reporting.

:D:D:D

Dubad, are you happy now, duqa?

Dhubad.   

^^lool@Miskiin Macruuf, you still remember your Kacaan songs, well done duqa.

These are historic videos and no one can deny what the Kacaanka did for this country. However, Dowladii Kacaanka also had negative side in which I am not proud of it...

Taliban   

Anyone remember the long title?

Xoghayaha guud ee Xisbiga Hantiwadaagga Kacaanka Soomaaliyeed, madaxweynaha Jamhuuriyadda Dimoqraadiga ee Soomaaliya, jaalle ,,,,,, ,,,,,, ,,,,,,

Wiilo   

Waxaa maqli jiray, heestii aheyd, "Ururka dhaq dhaqaaqa hee iskaashatooyin Soomaaliyeed."

Honestly, Dowladdii kacaanka waxay 100% ka fiicneyd tan maanta jirta haba lahaatee it's negative side. One thing that Siad Barre made sure was Ethiopia to stay away our own affairs, unlike this government that recieces it's orders from Addis Ababa. We were a nation when Siad Barre was in power, I personally rather have that government then this Ethiopian Cleints.

Soomaali haddii aynu nahay waxaa ayaan darro iyo sumcad xumo inagu ah in maanta ciidan ay Ethiopia leedahay ay ka taagaan caasimadii dalka calankooda, gaar ahaan xaruntii gaashaandhiga.

code:

Ciidamda Itoobiya oo calankooda ka taagay Ex-xaruntii gaashaandhiga iyo isgoyska Shiirkole, 

Source:

http://www.dayniile.com/Febraayo/26Febraayo1.htm

Go figure:.........................

Ninkii ciirtaada dhama ayaa caydaada yaqaana. caruurtii kacaanka soo korsheen markii kuwii dhalleen ka dhaqaaqeen oo illaa 20 sano ka soo gaarayeen lagu soo korshay caanihiin kacaanka macallinkana u hees-=heesi jiray ayaa weeye kugu maanta ugu cayda badan ee macalinka jokes inay ka suubiyaan jecel. waala yaabay!