Sign in to follow this  
Xaaji Xunjuf

Somalilands troops reaching the somalia border.

No war,saaxib, just policing of the border just like the past week.. It's a lot of work with very little thanks for those policing it. A border teeming with bandits from failed states...

Yaa mintid.

Some clear sigs will be helpul to detear us "Koonfurians" from crossing the border. :D

Pick your choice.

danger.jpg

fs49-danger-guard-dog-sign-L.jpg

Or something like this

WarningSmugglingSign.jpg

Allah ya cisak yaa mintid, Thanx for the invitation, I will payback by inviting you to koonfur as well, and you'll be given our local dishes, such s MUUFO, Maraq dooro, iyo calooley, and you will have a great time. :D:D

And if you want JB can come with you, but not XX. ;)

Originally posted by Suldaanka:

quote:Originally posted by Abwaan:

quote:

Originally posted by Suldaanka:

QUOTE]Mr. Abwaan, hub iska yaalay meel ma jirin ee hub dagaal lagu qabsaday ayaa jiray.
smile.gif

lol...dagaal baa lagu qabsaday...oo waa dagaalkee? Kii Cumar Carte uu dhihi jiray hubka jabhadaha hallagu wareejiyo soo maahan?

Btw, yaa shacab ah, yaase askari ah? Bal noo macee arinkaa isaga ah. Can an armed melitiaman be considered a civilian?

Well, shacab waxaa ah dadka aan hubaysnayn ee aagaas deggan.
Abwaan,

Abwaan,

Meesha lagu dagaalamyo maha Mogadishu oo kale. Waa banaan cad oo xataa dhirtu ku yartay oo dhagax mooye wax kale oo rasaasta kaa celiya aan jirin.

The best place men should settle their scores.
:D
[/QB]
In that case, I wouldn't mind if all Somali ****-*******s, mujrims, drug addicts, shisheeye kalkaal, backward individuals, gaalo-raac, qabiileystayaal etc etc etc (in my estimation 50% of Somali men + few women) slaughtered each other in that place until the last man falls. That would be the ultimate solution for the rest of us.

NABAD IYO CAANO.

^^ Xiin,

When all else fails, change the topic and spin yesterday's happenings. Your strategies never change, Xiin.

Just the other day, you & co. were claiming it was a false story completely fabricated by the Somaliland gov't for election purposes. When your own side reports the same story, then switch to arguing on the intensity of the event rather than the occurrence of the event.

The days of the mighty spin are coming to an end for all Somalis. It came to an end more than a decade ago on my side of the woods. It's now coming to an end on your side.

The question is: 'What will you do then?'

^^Awoowe alxamdulilaah, the all out war turned to be nothing more than a wicked prayer from some sham personalities in SOL.

As I said before, there is no war in that region and there is no reaason to beat the drums for a new a war.

NGONGE   

Xaaji X reminds me of the Somaliland soldier that stopped us in the middle of the night and shouted 'futada kala fura'! I was tempted to shout, 'shoot me if you like but no **** shall be opened' only to realise that he was talking about the car boot. :D

lol@Riyaale ku filan baan iri

you should’ve accepted the offer. Besides what SL have you seen, if you have deprived yourself seeing Riyaale’s mansion! That, i was told, is where important people especially those from abroad are taken for correct/right message and impression.

Ciidamada SL oo La wareegay Saldhiga Istaraatiijiga Ah ee Meygaagle oo Aagga Horufadhi Ah

Warkii 27-Apr-2009 iyo Qormadii: Afnugaal New Desk

[Tuur) Qayb ka Tirsan Ciidamada SL taabacsan ee Aagga Buuhoodle ka soo jeeda oo uu hogaaminayo Captain maxamed Sheekh cabdi Dabcasar ( Tuur) oo ah sarkaal u dhashay Horufadhi aqoona u leh dagaalada magaalooyinka & jabhadaynta ay degeen nawaaxiga Buuhoodle ayaa hadda waxa ay la wareegeen saldhig ciidan & bar kaantarool oo ku taallay aagga Meygaagle oo 36 KM oo keliya Buuhoodle kaga beegan dhanka Galbeed kana tirsan Degmada Horufadhi, waxaana hawlgalka ay saldhigaasi kula wareegeen uu ahaa mid aan dagaal ka dhicin ka dib markii ay Qarameeyeen oo liiska ciidankooda kudareen maleeshiyo PL taabacsanayd oo aagaasi fadhiyey, isla markaana ay dejiyeen calankii madoobaa ee halkaasi ka babanayey.

La wareegista saldhigani waxa ay timid todobaadkan bilowgiisii ka dib markii ay goor sii horaysay ay Ciidamadaasi fadhiisimo ka samaysteen barta kaantaroolka ee Buuhoodle ee dhanka burco isla markaana waxa uu Captain-ku sheegay inay ku talo jiraan inay saldhig kale ka samaystaan Degmada uu asal ahaan ka soo jeedo ee Horufadhi oo hadaba ay ku sugan yihiin Ciidamo ka tirsan Guutada 84-aad ee Ciidamada SL oo ah Guuto Awood badan oo saldhigeedu yahay Buuhoodle oo uu hadda abaanduule u yahay Captain Cabdifataax Kiisdiid Jaamac Beydan.

Ma jirto ilaa hadda cid ama dhinac kale oo ka hadlay qabsashada ciidamada SL ee aagaasi & isku fidinta ay ku balaadhsanayaan deegaanada Buuhoodle, halka sidoo kalena ay maalmahii la soo dhaafay PL ku wareejisay Sl labo tuulo oo ka tirsan Gobolka Sool oo ku yaalla laamiga.

Xigasho Allhawd

Originally posted by NGONGE:

^^ The 'tol' wanted to take me to 'our' leaders house but I refused. Riyaale ku filan ban edhi.
:D

:D @ Xiin & NG.. now riyaale lives in Madaxtooyada.

I visited his house back when he was the VP and Egal AUN was still kicking.

at the time he lived in "Shacabka" right next to the Insane Asylum (true .. ask JB) you would have had some good laughs from that place.