General Duke

Thug IndaCade his latest threat..

ElPunto   

^A lot of bravado, hubris and blood-lust on display around on the Politics section for the past while. At the end of the day - one side will get egg on its face. Hopefully - he/she/they will be 'man' enough to admit it. :D

^^Saxib, you seem to take me for a newcomer. Go to Dayniile.com a certain Mr Bilaal, Horn Afrik interview with Xasan Dahir and even listen to IndaCade' interview on the BBC/Somali service today.

Maybe you forgot the three embarasing demo's with women and children paraded around carrying AK-47's. What was that if not to cover up their political failures?

Its clear they are making hell of allot of noise, since the arms embargo was lifted.

Point, I am not new to such theatrics, if we go back on the time of the election many of these same people where making predictions and saying, Duke will never be back on SOL.

If my side losses I will put up my hands with no excuses, but I hope the other side do the same.

Qolada maxkamadaha Muqdisho oo 7 cisho u qabtay inay Somaliya ugu baxaan Somaliya haddii kale..

Posted to the MOL December 12, 2006, 2:56 pm

Mogadishu– Maxkamadaha islaamka Somaliya ayaa maanta u qabtey muddo 7 maalmood gudahooda in ciidamada itoobiya oo ay sheegeen ina ku sugan yihiin gudaha Somaliya ay isaga baxaan gudaha Somalia, haddii kale ay la kulmi doonaan cawaaqib xun waa sida ay hadalka u dhigeene.

Yusuf Inhacade oo ah madaxa waaxda amaanka golaha maxkamadaha islaamka ayaa isagoo kula hadlayay qaar ka mida saxaafada Muqdisho xafiiskiisa wuxuu wuxuu sheegay in ay heleen war bixino sida uu sheegay ku saabsan in Somaliya la qorsheynayo in ciidamo Ethiopian ah ay kaga soo duulaan xaduudka Kenya iyo Somalia u dhaxeeya. Hadalkaan Indhacade horey u sheegay ayaa waxaa beeniyay dawlada Kenya. Walow aysan hanjabaadaani ahayn tii ugu horeysay oo maxkamadaha muqdisho soo saaraan ayaa haddana tani u muuqataa mid ka duwan kuwii hore.

Warkaan ka soo baxay kooxaha Maxkamadaha Muqdisho ayaa u muuqda inay haatan go’aansadeen inay weeraraan dawlada Itoobiya. Dawlada Itoobiya ayaa wax wara arintaan ka soo saarin iyadoo horey u sheegtay inaan ciidamo somaliya ka joogin.

Maxkamadaha Muqdisho ayaa rumeysan hadday Somaliya madax u galiyaan dagaal diimeed in beelaha kale ee Somalidu iyaga ku dabasafan doonaan sidaasna tahay sida kaliya ee ay gacanta ugu dhigi karaan Somaliya oo dhan.

Mudugonline.com

Juje   

Illahow mar ma i tusi karta ninkaan hada dharanaya oo uu noqda shaqadi u heyn jirey, darawaal baaburta BL'ka ee ka dhex shaqeeya Marka iyo Xamar.

Originally posted by Juje:

Illahow mar ma i tusi karta ninkaan hada dharanaya oo uu noqda shaqadi u heyn jirey, darawaal baaburta BL'ka ee ka dhex shaqeeya Marka iyo Xamar.

Juje looooooooooooooooool

SultanJ   

Its been 16 years since this forum get posted. Hope you all fine and breathing. 
If any of you guys here please watch this interview with Yusuf Indhacade denying his gibber talk in 2006; when he said “We will pray the Eid prayer in Addis Ababa”. 
Will you get me a voice or video of Yusuf Indha’adde on that day?

Am writing an investigative report on some bloody and crooky Politicians, Business Figures and Companies too. 
Thanks. 
Watch on Minute 24 of the interview.